نماد آخرین خبر

جذب بازیکن اسپانیایی برای بارسلونا غیرممکن شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جذب بازیکن اسپانیایی برای بارسلونا غیرممکن شد

ورزش 3/ منچستر ايوينينگ نيوز مدعي شد که منچسترسيتي حالا براي فروش اريک گارسيا به بارسلونا مبلغ 40 ميليون يورو درخواست مي‌کند.
 اريک گارسيا سه سال پيش در آکادمي باشگاه بارسلونا يا همان لاماسيا حضور داشت اما پس از آن راهي منچستر سيتي شد از آن زمان شاگردان پپ گوارديولا بوده است. با اين حال به دليل قرارداد فعلي اين مدافع که تا سال 2021 اعتبار دارد، بارسا تصميم گرفته که اين بازيکن را به نوکمپ بازگرداند. در واقع به نظر مي رسد که باشگاه کاتالاني قصد دارد به عنوان يک جايگزين بلند مدت براي جرارد پيکه روي اريک گارسيا حساب باز کند.
حالا و در همين رابطه طي هفته‌هاي اخير منابع اسپانيايي مدعي شدند که اريک گارسيا به هدف اول نقل و انتقالاتي بارسلونا تبديل شده و اين تيم قصد دارد هر طور که شده اين بازيکن را به نوکمپ بازگرداند.
اگرچه پپ گوارديولا چندي پيش اعلام کرد که مدافع اسپانيايي پيشنهاد تمديد قرارداد سيتيزن ها را رد کرده اما به نظر مي رسد که باشگاه انگليسي ترجيح مي دهد که اين مدافع آينده دار را سال آينده به شکل رايگان از دست بدهد تا اينکه با يک مبلغ کم او را به فروش برساند.
گفته مي‌شود که بارسلونا در اين تابستان حاضر نيست مبلغي بالاتر از 10 ميليون يورو براي جذب گارسيا بپردازد. از طرفي به نظر مي‌رسيد که سيتي 20 ميليون يورو براي فروش مدافع اسپانيايي مي‌خواهد اما حالا منچستر ايوينينگ نيوز مدعي شده که آن ها درخواست خود را به دو برابر يعني 40 ميليون يورو افزايش داده اند تا به نوعي خريد اريک گارسيا براي بلوگرانا در اين تابستان غيرممکن شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره