نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا/ برد شگفت‌انگیز الهلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیگ قهرمانان آسیا/ برد شگفت‌انگیز الهلال

ورزش 3/ شاگردان لوچسکيو با گل لحظات پاياني توانستند بازي حساس مقابل پاختاکور را با برتري پشت سر بگذارند.
در يکي از مهم‌ترين مسابقات هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا که در گروه B برگزار شد، تيم‌هاي ۶ امتيازي الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استاديوم الجنوب قطر با يکديگر ديدار کردند.
در حالي که نيمه اول با تساوي بدون گل رو به پايان بود، الهلال در دومين دقيقه وقت‌هاي تلف شده يک ضربه ايستگاهي پشت محوطه به دست آورد که اين فرصت را سباستين جووينکو با شوت فني استثنايي توپ را وارد دروازه پاختاکور کرد تا سعودي‌ها با برتري يک بر صفر به رختکن بروند.
در دقيقه ۶۴ الهلال ضد حمله سريعي از جناح راست زمين به وجود آورد که پاس در عرض و رو به جلوي سالم الدوسري به مقابل محوطه جريمه ازبک‌ها به بافتيمبي گوميس رسيد، اما پس از آنکه اين ستاره گلزن فرانسوي قصد داشت با حرکت نمايشي توپ را از بالاي سر الدوربک سويونوف، دروازه‌بان پاختاکور عبور دهد، اين گلر مرتکب خطاي هند در بيرون از محوطه شد ولي به دليل جلوگيري از موقعيت مسلم گلزني، کارت قرمز دريافت کرد.
پاختاکور پس از ۱۰ نفره شدن و از دست دادن دروازه‌بان اصلي خود کار دشواري مقابل الهلال پُرستاره داشتند، اما با تلاش زياد توانستند در دقيقه ۷۰ روي ريباند شوت دراگان کارن و گلزني اِرِن درديوک کار را به تساوي بکشند.
لوچسکيو، سرمربي الهلال که با تغييرات هجومي و نمايش سراسر حمله تيمش به دنبال کسب پيروزي در مسابقه ۶ امتيازي مقابل پاختاکور بود، در لحظات آخر به خواسته‌اش رسيد و به برتري دست يافت.

هتان باهبري که از دقيقه ۸۲ به ترکيب الهلال اضافه شده بود، در هفتمين دقيقه وقت‌هاي تلف شده از پشت محوطه جريمه شوت کم‌دقتي زد، اما در ميانه راه به پشت انزور اسماعيل‌اف اصابت کرد و وارد دروازه پاختاکور شد تا سعودي‌ها با اين گل به پيروزي بزرگي برسند.
الهلال با اين برد ۹ امتيازي و صدرنشين گروه B ليگ قهرمانان آسيا شد و بالاتر از پاختاکور ۶ امتيازي، شباب الاهلي امارات ۶ امتيازي و شهرخودرو ايران صفر امتيازي قرار گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره