نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سه گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند

منبع
مهر
بروزرسانی
سه گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند

مهر/ مسئولان باشگاه تراکتور پس از بررسي گزينه هاي مختلف براي سپردن هدايت اين تيم رسيدند که به نظر مي رسد از بين آنها شماره ۸ سابق پرسپوليس و شماره ۱۰ پيشين استقلال شانس بالاتري دارند.
باشگاه تراکتور تبريز پس از قهرماني در رقابت هاي جام حذفي و کسب مجوز حضور مستقيم در رقابت هاي فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا تکليف سرمربي خود را مشخص نکرده است.
ساکت الهامي که توانست با اين تيم به قهرماني در رقابت هاي حذفي برسد خيلي زود از بين گزينه هاي مد نظر مديران باشگاه حذف شد تا بار ديگر نگاه‌ها به سمت محمدرضا زنوزي مالک باشگاه براي انتخاب سرمربي پرشورها جلب شود.
دايي نه گفت؛ «الکس نوري» گزينه نشد!
زنوزي علاقه زيادي به جذب علي دايي سرمربي پيشين تيم ملي ايران و پرسپوليس و سايپا دارد. او در دو فصل گذشته نيز بارها سراغ اين مربي رفت اما دايي امسال هم پاسخ رد به پيشنهاد تراکتوري ها بابت مشغله هاي کاري خود در تهران داد و از پذيرش مربيگري در تيم هاي شهرستاني امتناع کرد.
همين امر باعث شد تا مديران باشگاه تراکتور با توجه به قانون جديد هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مبني بر عدم جذب مربي و بازيکن خارجي براي انتخاب سرمربي خود از بين گزينه هاي داخلي دچار دردسر شوند

الکس نوري مربي سابق تيم هاي وردربرمن و هرتابرلين آلمان که اصالت ايراني دارد به عنوان گزينه تراکتور در فضاي مجازي معرفي شد اما باشگاه تراکتور قيد همکاري با وي را زد و پيشنهادي به اين مربي براي همکاري نداد.
سه گزينه داخلي به صف شدند
باشگاه تراکتور تبريز پس از کش و قوس فراوان به سه گزينه مد نظر خود براي مربيگري در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا رسيد. آنها مذاکرات اوليه خود با علي کريمي، عليرضا منصوريان و مهدي تارتار را آغاز کرده اند تا از بين آنها يک نفررا به عنوان گزينه نهايي معرفي کنند.
در بين اين اسامي، کريمي و منصوريان مقبوليت بيشتري نزد هواداران تراکتور دارند تا شانس بيشتري براي انتخاب به عنوان سرمربي پرشورها نيز پيدا کنند. به نظر مي رسد علي کريمي مرد شماره ۸ سابق پرسپوليس و عليرضا منصوريان بازيکن شماره ۱۰ پيشين استقلال از شانس بالاتري براي انتخاب نهايي برخودارند که از بين اين دو گزينه هم شانس علي کريمي بيشتر است.
تراکتوري ها هرگز نسبت به مربيان خنثي ديد مثبتي نداشته اند. همين امر هم باعث شده تا آنها در سال هاي اخير دنبال گزينه هايي بروند که اسم و رسم دار باشند. ديدگاهي که کريمي و عليرضا منصوريان دارند اما تارتار چندان از آن برخوردار نيست.
انتخاب نهايي بزودي
مديران باشگاه تراکتور تبريز قصد دارند ظهر امروز سرمربي تراکتور در فصل بيستم ليگ برتر را معرفي کنند. تيمي که تمايلي به ريخت و پاش در بازار نقل و انتقالاتي ندارد و مي خواهد با حفظ بازيکنان اصلي خود به فکر کسب قهرماني در اين رقابت ها باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره