نماد آخرین خبر

حیدری: پرسپولیس در آسیا شانس قهرمانی دارد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حیدری: پرسپولیس در آسیا شانس قهرمانی دارد

ايسنا/ سپهر حيدري درباره عملکرد پرسپوليس برابر التعاون عربستان اظهار کرد: هم هواداران و هم کارشناسان فوتبال انتظار داشتند که پرسپوليس‌ هماهنگي مطلوبي نداشته باشد چون چند تغيير در خطوط مختلف ايجاد شده بود. نيمه اول سمت چپ پرسپوليس هماهنگي خوبي نداشت اما هرچه از بازي گذشت، اوضاع بهتر شد. با اين حال به نظر من مهمترين مسأله سه امتياز بازي بود که به دست آمد و الان سرنوشت پرسپوليس‌ در گروهش در اختيار خودش است. 
وي افزود: من فکر مي‌کنم بازي بعدي برابر التعاون به مراتب سخت‌تر است چون قطعا داور هم به کمک التعاون خواهد رفت تا آنها نتيجه بگيرند. به نظر من پرسپوليس‌ در اين ديدار بايد مراقب باشد که حريف ١٢ نفره بازي نکند. اگر پرسپوليس‌ اين ديدار را هم با پيروزي پشت سر بگذارد، قطعا شانس اول صعود خواهد بود و مي‌تواند حتي قهرمان آسيا شود. 
او در ادامه درباره عملکرد بازيکنان جديد پرسپوليس هم گفت: نمي‌توان در يک بازي عملکرد بازيکنان جديد را ارزيابي کرد. در پست‌هاي حساس تيم دچار تغييرات بود و بايد صبر کنيم تا هماهنگي لازم بين بازيکنان ايجاد شود. در بازي برابر التعاون، عيسي آل‌کثير، حامد لک و ميلاد سرلک عملکرد خوبي داشتند و قطعا در بازي‌هاي بعدي هم بهتر خواهد بود. به نظر من پرسپوليس‌ سخت‌ترين قدم را برداشته است با صعود از گروه، شانس اصلي قهرماني پرسپوليس خواهد بود. 
حيدري در ادامه درباره بحث مطالبات برانکو هم گفت: متاسفانه اين مساله به خاطر عملکرد بد مديران سابق است. همين مديران چنان قراردادهاي بدي با بازيکنان بستند که به راحتي بتوانند جدا بشوند. در فوتبال روز دنيا مي‌بينيم بازيکني مثل مسي هم اجازه ندارد بدون پرداخت پول جايي برود. همين مديران هم کاري کرده‌اند که پول برانکو تامين نشده است. مديران فعلي واقعا فشار زيادي را تحمل مي‌کنند چون بايد به بازيکنان جديد و فصل قبل پرداختي داشته باشند. در اين شرايط وزارت ورزش بايد کمک کند که اين مشکل حل شود چون مديران قبلي تيشه به ريشه پرسپوليس‌ زده‌اند. برانکو زحمت زيادي کشيده است و بايد. مجسمه او را مي‌ساختند نه اينکه در حق او بي انصافي کنند. قطعا اين مساله روي تيم و کادر فني هم فشار ايجاد مي‌کند و استرس مي‌آورد. يحيي گل‌محمدي حق دارد استرس داشته باشد چون بي درايتي مديران قبل کار را به اينجا کشانده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره