نماد آخرین خبر

انقلابی که اتفاق نیفتاد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انقلابی که اتفاق نیفتاد

ايسنا/ ماريا بارتومئو پس از شکست سنگين بارسلونا برابر بايرن مونيخ خبر از تحولي عظيم در تيم داد که اين اتفاق هنوز رخ نداده است.
به نقل از بي ساکر، پس از شکست تلخ ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بايرن مونيخ در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا خوسپ ماريا بارتومئو مقابل رسانه ها حاضر شد و از يک انقلاب صحبت کرد. 
رييس باشگاه آبي اناري ها اعلام کرد مي خواهد تحولات عظيمي را به وجود آورد اما از آن روز تغييرات کمي ايجاد شده است. تنها ايوان راکيتيچ به طور رسمي تيم را ترک کرده است. اين انتقال سمبليک تنها باعث شد دستمزد هافبک کروات پس انداز شود. 
اگر راکيتيچ را کنار بگذاريم از اسامي زيادي نام برده شد که قرار است کشتي بارسا را ترک کنند اما به هر دليلي آن ها همچنان يک فضا را در تيم کاتالاني اشغال کرده اند. جدايي آرتورو ويدال و امضاي قرارداد با اينتر به نظر خيلي نزديک است. قرار بود لوييس سوارس هم در اين فصل براي تيم ديگري بازي کنند اما با وجود اين که رونالد کومان مهاجم اروگوئه اي را براي بازي هاي دوستانه پيش فصل فرانخواند اين بازيکن به احتمال فراوان در بارسا خواهد ماند. 
بايد به آن ها نام هاي ديگري همچون ساموئل اومتيتي را اضافه کرد که از ماه ها پيش باشگاه مقصدي براي بازيکن فرانسوي پيدا نکرده است. دستمزد بالاي اومتيتي موجب شده است انتقالي صورت نپذيرد. در چنين شرايطي به نظر نمي رسد بازيکناني همچون رافينيا و توديبو هم تيم را ترک کنند. بر اين اساس تغييرات چنداني در تيم کاتالاني به وجود نيامده است. 
تنها حضور رونالد کومان و تلاش ليونل مسي براي جدايي مهمترين اتفاق هاي باشگاه در يک ماه اخير بود. تغيير ديگري که در آينده اي نزديک ممکن است ديده شود در رياست است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره