نماد آخرین خبر

پیشنهادهایی داشتم ولی مناسب نبودند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهادهایی داشتم ولی مناسب نبودند

ورزش 3/ الکساندر نوري در يک مصاحبه با رسانه‌اي آلماني مي‌گويد پيشنهادهايي داشته ولي به دليل اينکه آنها را مناسب ارزيابي نکرده پاسخي نداده است.
الکساندر نوري که در روزهاي اخير به بهانه شايعاتي درباره احتمال انتقالش به باشگاه استقلال به عنوان سرمربي اين تيم مطرح شده به بهانه ديدار دو تيم سابقش در فوتبال آلمان، هرتابرلين و وردربرمن در مصاحبه‌اي با يک رسانه آلماني شرکت کرد. پاسخهاي او به بعضي سوالهاي مصاحبه‌گر و اشاره‌اش به مناسب نبودن بعضي از پيشنهادهاي کاري‌اي که داشته با توجه به شايعات اخير جالب توجه است.
آخرين باري که الکس نوري روي نيمکت هرتابرلين در مقابل تيم سابقش وردربرمن قرار گرفت ناگهان دنيا زير و رو شد. بعد از تساوي 2-2 دو تيم در آن بازي فوتبال به دليل اپيدمي کرونا مدتي قابل توجه تعطيل شد. بعد از شروع مجدد فوتبال نوري خود را نه به عنوان دستيار کلينزمان بلکه سرمربي موقت هرتا ديد که البته بعد از چهار بازي کنار گذاشته شد. فردا شنبه در شروع فصل جديد بوندس ليگا هرتا برلين و وردربرمن دوباره به مصاف هم خواهند رفت.
الکس نوري کدام تيم را بيشتر تيم خود مي داند: وردربرمن يا هرتا؟
من زماني که فوتباليست بودم بازيکن وردبربرمن بودم و مربي گري را هم از اين تيم شروع کردم. براي همين احساس وابستگي بيشتري به وردر دارم.
شما در سالهاي 2016 و 2017 در 40 بازي روي نيمکت وردبرمن نشستيد، بعد چهار ماه بد را در اينگول‌اشتات سپري کرديد و چهار ماه هم در هرتا بوديد. نظرتان درباره اين دوره مربي گري چيست؟

همکاري من با يورگن کلينزمان خيلي حرفه اي و موفق بود. ما زماني تيم را تحويل گرفتيم که در خطر سقوط بود. من و يورگن موفق شديم هرتا را از خط سقوط نجات بدهيم. در نهايت اول يورگن و بعد من تيم را در حالي تحويل داديم که در رتبه شانزدهم قرار گرفته بود و شش امتياز بالاتر از منقطه خطر سقوط بود.
هنوز با يورگن کلينزمان در تماسي؟
بله هنوز در تماسم. اين رابطه برايم باارزش است. ولي نه تماس حرفه اي. رابطه ما بيشتر دوستانه است.
حاضري يک بار ديگر به عنوان دستيار کلينزمان کار کني؟
دست کم اين احتمال را رد نمي‌کنم. ولي اين بسته به پروژه‌اي دارد که مطرح مي‌شود. به هر حال من ترجيح ميدهم مسير مربي گري را تنهايي طي کنم.
پيشنهادي هم داشته اي؟
بله با چند مورد صحبتهايي داشته ام ولي هيچکدام مناسب نبودند. تجربه هرتا نشان داد که در اين حوزه کاري فرصتهاي جديد ممکن است خيلي سريع پيش بيايد.
اين روزها چه کار مي کني؟
من هميشه به تمرين کردن در باشگاه ديگر علاقه داشتم چون به من امکان مي‌دهد با همکاران ديگرم در ارتباط باشم و تبادل اطلاعات کنم. ولي در حال حاضر به دليل وضعيت کرونا اين کار واقعاً سخت است. اين روزها کلي فوتبال نگاه مي‌کنم و تلفني با مربيان ديگر صحبت مي‌کنم و سعي مي‌کنم به اين ترتيب ياد بگيرم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره