نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ستین به دنبال شکایت از بارسلونا به خاطر غرامت چهار میلیونی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: کيکه ستين سرمربي سابق بارسلونا براي فسخ قراردادش که تا سال 2021 اعتبار داشته مبلغ چهار ميليون يورو طلب کرده است.
وکلاي جديد ستين در حال آماده کردن بيانيه اي هستند که احتمالا امشب منتشر مي کنند و اعلام خواهند کرد که قصد شکايت از بارسلونا را دارند .البته اين شکايت مانع از حضور کومان روي نيمکت بارسا در اولين بازي تيمش در لاليگا مقابل ويارئال نخواهد شد. بارسا مي داند که قوانين مانع از حضور کومان روي نيمکت نخواهد شد و اين مربي مي تواند روي نيمکت بنشيند اما آماده حضور در دادگاه هستند و مشکلي با ورود به جنگ حقوقي با ستين ندارند.
بارسلونا در روز اعلام خبر اخراج ستين به وکلاي وي اطلاع نداد اما بر اساس قوانين در روزي که خبر استخدام کومان را اعلام کردند، برکناري وي قطعي شد. به هر صورت به نظر مي رسد که کار بارسا و ستين به دادگاه کشيده خواهد شد و بايد ديد که در نهايت کاتالان ها چقدر به اين مربي غرامت خواهند پرداخت. ستين نتوانست در شش ماه حضور در بارسلونا عملکرد خوبي داشته باشد و شکست مقابل بايرن مونيخ با نتيجه هشت بر دو پايان تلخي بر دوران حضورش در نيوکمپ بود. اين مربي تا سال 2021 با بارسا قرارداد داشت و به همين خاطر مدعي است که بارسا پس از اخراجش بايد به او غرامت بپردازد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره