نماد آخرین خبر

قدوس تست پزشکی را با موفقیت سپری کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ براساس گزارش يک سايت انگليسي حضور سامان قدوس پس از موفقيت در تست پزشکي در برنتفورد نهايي شد.
سايت "فوتبال اينسايدر" در گزارشي اختصاصي نوشت :" سامان قدوس با آميان براي جذب سامان قدوس به توفق رسيده است."
براساس اين گزارش باشگاه ليگ 2 فرانسه به ملي پوش ايراني چراغ سبز نشان داده که پس از سقوط اين تيم از ليگ 1 فرانسه ، بتواند آميان را ترک کند.
يک منبع در برنتفورد به "فوتبال اينسايدر" گفته است که اين بازيکن 27 ساله قبلا در فرانسه مراحل تست پزشکي خود را انجام داده و قرار است بزودي مراحل عقد قرارداد نهايي شود.
قدوس که بيش از يکسال است که مورد توجه توماس فرانک سرمربي زنبورها(لقب باشگاه برنتفورد) قرار گرفته ، در تابستان گذشته نيز در آستانه اين انتقال قرار داشت. با اين حال او در کنار آميان ماند تا فصلي را که بيشتر آن با محروميت و مصدوميت سپري شد را در فرانسه بگذراند. 
اين هافبک تهاجمي پس ازانصراف از قرارداد با تيم اسپانيايي اس دي هوئسکا  و پيوستن به آميان چهارماه توسط فيفا از بازي کردن محروم شد. او در ژانويه امسال به ميادين بازگشت اما از ناحيه ران دچار آسيب ديدگي شد و 7 هفته دور از 

ستاره ملي پوش و ايراني به نظر مي رسد مي تواند برنتفورد را در بخش تهاجمي تقويت کند چرا که اين تيم در حال حضر مي خواهد از فضاي نااميد کننده حذف در پلي آف رسيدن به ليگ برتر در فصل گذشته خارج شود.
برنتفورد با يک شکست يک بر صفر برابر بيرمنگام فصل 2020/2021 چمپيونشيپ را آغاز کرد هرچند آن ها با برد برابر ساوتهمپتون به مرحله بعدي جام اتحاديه انگلستان راه پيدا کردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره