نماد آخرین خبر

دیاباته خیال نامجومطلق را راحت کرد

منبع
ميزان
بروزرسانی

ميزان/ شايعه دلخوري دياباته از استقلال بابت مطالبات مالي‌، کادرفني اين تيم را نگران کرد، اما اين پايان ماجرا نيست.
 شيخ دياباته با ارسال ايميلي به باشگاه استقلال، از مديران اين باشگاه درخواست کرده هر چه زودتر بخش باقي‌مانده از قراردادش را پرداخت کنند وگرنه به صورت کاملاً قانوني اقدام به فسخ يکطرفه قراردادش مي‌کند و از اردوي استقلال جدا خواهد شد.
در اين راستا، مجيد نامجومطلق سرمربي استقلال در دوحه با دياباته جلسه گذاشت و صحبت کرد. گويا او از طرف باشگاه به مهاجم گلزن تيمش اطمينان‌ خاطر داد که مشکل مالي اين بازيکن به زودي حل مي‌شود.
البته استقلالي‌ها مي‌گويند بخشي از پول دياباته به حساب اين بازيکن واريز شده، اما دياباته نگراني‎هايي در مورد اين پول داشت که از طريق وکيل خود، به صورت قانوني موضوع را با مديران باشگاه در قالب يک اولتيماتوم در جريان گذاشت.
با تمام اين اوصاف دياباته به نامجومطلق اعلام کرده حتي اگر مشکلات مالي وجود داشته باشد، او در ميدان مسابقه همه مسائل را فراموش مي‌کند و مسلماً به دنبال ارائه بهترين کيفيت فني خود است.
دياباته که بازيکن خوش اخلاقي است، بارها ثابت کرده که در زمين بازي اصلاً به مسائل حاشيه‌اي توجهي ندارد و تمام تلاشش را مي‌کند تا استقلال موفق باشد. به طور حتم، بازي در ليگ قهرمانان آسيا انگيزه‌هاي اين بازيکن را بالاتر مي‌برد.

دياباته در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا گل‌هاي حساسي براي استقلال زده بود و نامجومطلق اميدوار است آن روند در دو بازي باقي‌مانده از مرحله گروهي هم ادامه پيدا کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره