نماد آخرین خبر

یک‌نفر منتظر کله پا شدن زیدان است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک‌نفر منتظر کله پا شدن زیدان است!

ورزش 3/ ممکن است مکس آلگري فصل بعد هدايت رئال مادريد را بر عهده داشته باشد.
مکس آلگري در تابستان سال 2019 و پس از کسب 11 عنوان قهرماني در طي پنج فصل حضور در تورين، توسط مديران يوونتوس برکنار شد و او دراين مدت به استراحت پرداخته و پيشنهاد تيمي را قبول نکرده است. در يک سال اخير نام مکس آلگري براي حضور در تيم هاي فراواني از جمله چلسي، پي اس جي و رم مطرح شده، اما در نهايت توافقي حاصل نشده است.

اما نشريه اسپورت امروز در گزارشي مدعي شد مکس آلگري همين اخيرا پيشنهاد تيم رم را رد کرده و در انتظار مذاکره و توافق با رئال مادريد براي هدايت اين باشگاه است. نام مکس آلگري در گذشته و پيش از بازگشت زيدان به مادريد نيز براي اين باشگاه مطرح شده بود، اما در آن مقطع طرفين به توافق نرسيدند.
زين الدين زيدان در آستانه جدايي است و گفته مي شود فلورنتينو پرز تصميم دارد سرمربي رئال مادريد را در پايان فصل جاري تغيير دهد. اما در صورت عدم بهبود نتايج تيم در چند ماه آينده، ممکن است زيدان حتي قبل از پايان فصل اخراج شود و به نظر مي رسد مکس آلگري جدي ترين گزينه مديران اين باشگاه محسوب مي شود. به هر حال به نظر مي رسد حداکثر تا شروع فصل بعد شاهد بازگشت مکس آلگري به عرثه مربيگري خواهيم بود و اين سرمربي موفق و ايتاليايي توانايي هاي خود را در تيم جديدي محک خواهد زد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره