نماد آخرین خبر

جلسه مهم برای پایان درگیری‌ها در رم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جلسه مهم برای پایان درگیری‌ها در رم

آخرين خبر/ ادين ژکو و پائولو فونسکا قرار است با هم ديدار کنند و درباره اختلافات خود بحث کنند.
به گزارش فوتبالي، امروز، روز پاياني فصل نقل و انتقالات زمستاني فوتبال است و امکان دارد هر لحظه در باشگاه‌هاي اروپايي اتفاقي رخ دهد. در تيم رم هم زمزمه‌هايي مبني بر خروج ادين ژکو به دليل اختلاف با سرمربي به گوش مي‌خورد و برخي رسانه‌ها خبر از احتمال جا به جايي او با الکسيس سانچز داده بودند. حالا رسانه هاي ايتاليايي گزارش داده‌اند اگر اتفاق خاصي رخ ندهد ژکو در رم مي‌ماند و فردا با فونسکا ديدار مي‌کند.
اگر ژکو از رم جدا نشود، نياز است تا بين او و مربي تيم صلح برقرار شود. به همين دليل هم رسانه کوريره دلو اسپورت گزارش داده اين ۲ نفر فردا با هم ملاقات مي‌کنند. ژکو و فونسکا در چند هفته اخير آن قدر رابطه بدي با هم پيدا کرده‌اند که مهاجم بوسنيايي در ليست رم هم قرار نمي‌گيرد و ديشب هم تنها (خارج از اردو) در ورزشگاه حضور پيدا کرد.
تياگو پينتو، مدير ورزشي باشگاه رم هم خواسته تا در اين ماجرا پا در مياني کند و ژکو و فونسکا با هم آشتي کنند. پنيتو در جلسه نماينده باشگاه خواهد بود، الساندرو لوچي، مدير برنامه ژکو هم در جلسه حضور خواهد داشت تا درباره بازگشت موکلش به تيم صحبت کند.
گفتني است ژکو هنوز يک فصل ديگر با رم قرارداد دارد و فونسکا هم در صورت کسب سهميه ليگ قهرمانان يک فصل ديگر قراردادش تمديد خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره