نماد آخرین خبر

پرسپولیس هنوز مشکل دارد!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پرسپولیس هنوز مشکل دارد!

تسنيم/ هافبک پيشين تيم فوتبال پرسپوليس بر اين اعتقاد است که اين تيم بايد از بازيکنانش به شکل بهتري استفاده کند تا بيش از اين دچار مشکل نشود.
ضيا عربشاهي درباره تساوي يک - يک پرسپوليس مقابل پديده در هفته نوزدهم ليگ برتر،‌ اظهار داشت: مربيان هر دو تيم به خوبي حريف‌شان را آناليز کرده بودند. پرسپوليس ترکيب متفاوتي نسبت به قبل از عيد به زمين فرستاده بود ولي تعجب من اين است که چرا يحيي گل محمدي با دو هافبک دفاعي بازي مي‌کند. در تيم اين همه بازيکن حضور دارند و دو هافبک دفاعي براي سيستم پرسپوليس زياد است.
وي اضافه کرد: بازيکناني که گل‌محمدي جذب کرده، بهترين‌هاي ليگ بوده‌اند و تيم از لحاظ نفرات در شرايطي ايده‌آل است. خط دفاعي تيم، بهترين دفاع ليگ است و در خط هافبک نيز با حضور نوراللهي و سرلک وضعيت خيلي خوبي وجود دارد اما با اين نفرات تيم مشکل پيدا کرده است. حتي بازيکناني که روي نيمکت پرسپوليس مي‌نشينند در تيم‌هاي‌ قبلي‌شان ستاره بوده‌اند.
بازيکن پيشين پرسپوليس درباره عملکرد پديده عنوان کرد: پديده خيلي اصولي فوتبال بازي کرد و منطقي بود. درست است که پرسپوليس ابتدا مالکيت بازي را در اختيار داشت ولي مهم اين است که يک تيم بتواند از اين مالکيت بهره ببرد. اينکه در نيمه اول 300 پاس داده شود ولي نتوان از اين مالکيت توپ به نحو احسن استفاده کرد باعث مي‌شود تيم ضربه بخورد. پديده به خوبي در يک سوم زمين خودش دفاع مي‌کرد ولي وقتي صاحب توپ مي‌شد به نوعي بازي مي‌کرد که اجازه پرس از جلو را به بازيکنان پرسپوليس نمي‌داد.
وي با اشاره به گل پديده به پرسپوليس يادآور شد: پديده خيلي خوب ضدحمله ايجاد مي‌کرد و در يکي از همين ضدحملات به گل رسيد و خيلي عجيب بود که در صحنه گل، دو مهاجم پديده مقابل 5 دفاع پرسپوليس بودند ولي به راحتي گل دريافت کرديم. پرسپوليس در نيمه دوم با اضافه شدن نوراللهي و اميري در شرايط خيلي بهتري قرار گرفت و توانست ايجاد موقعيت کند.
عربشاهي يادآور شد: اين وضعيت براي پرسپوليس که حرف اول را در آسيا مي‌زند اصلاً‌ خوب نيست. پرسپوليس هنوز مشکل گلزني دارد. مهدي عبدي در ليگ قهرمانان يکي از نفرات کارآمد پرسپوليس بود ولي مشخص است که اکنون با استرس وارد زمين مي‌شود. وقتي بازيکن استرس داشته باشد به مشکل مي‌خورد و نمي‌تواند با تمرکز کار کند. با اضافه شدن عيسي آل‌کثير و شهريار مغانلو کادر فني کار سختي براي آماده نگه داشتن اين مهاجمان دارد و ممکن است بازهم بازيکنان دچار مشکل شوند.

پيشکسوت پرسپوليس تاکيد کرد: گل‌محمدي بهترين بازيکنان را دارد ولي مهم اين است که بتواند از نفراتش استفاده کند و نتيجه بگيرد در غير اين صورت پرسپوليس مثل فردي است که سرمايه دارد ولي نمي‌تواند از آن استفاده کند. با توجه به نفراتي که در تيم حضور دارند، هوادار نسبت به سال گذشته بيشتر انتظار دارد. يحيي وظيفه‌ سنگيني دارد، چون اگر قرار باشد امتيازات همينطور مُفت از دست برود تيم دچار مشکل مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره