نماد آخرین خبر

یحیی باید به فکر جانشین سیدجلال باشد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاين/ فرزاد آشوبي بازيکن اسبق پرسپوليس مي گويد: جاي نگراني نيست و پرسپوليس با هماهنگي بيشتر شرايط بهتري را خواهد داشت.
پرسپوليس در هفته نوزدهم ليگ برتر در حالي مهمان پديده بود که در يک بازي مهيج مقابل تيم مهدي رحمتي تن به تساوي ۱-۱ داد. سرخپوشان در حالي با يک امتياز مشهد را ترک کردند که بازيکنان اين تيم چندين موقعيت مسلم گلزني را هدر دادند. فرزاد آشوبي بازيکن سابق پرسپوليس درباره عملکرد اين تيم در هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل پديده خراسان در مصاحبه با خبرآنلاين توضيحاتي داد که در ادامه مي خوانيد:
* عملکرد پرسپوليس مقابل پديده را چطور ارزيابي مي کنيد؟ با وجود حملات پرتعداد اما شاگردان گل محمدي به نتيجه اي بهتر از تساوي نرسيدند.
بايد نسبت به تغييراتي رخ داده در پرسپوليس، صبرو تحمل بيشتري داشته باشيم. با هماهنگي بيشتر در تيم به ويژه خط جلو که ناهماهنگي در آن کاملا به چشم مي آمد، شرايط بهتر مي شود؛ البته به نظرم پرسپوليس مي توانست با ترکيب بهتري در اين بازي حاضر شود. کنعاني زادگان با وجود اينکه مقابل سوريه کامل بازي کرده بود اما برحسب نياز در ترکيب قرار گرفت، اين شرايط مي توانست براي نوراللهي و اميري هم وجود داشته باشد. اگر اين دو بازيکن از اول درترکيب بودند، پرسپوليس وضعيت فني بهتري پيدا مي کرد.
* مهاجمان پرسپوليس به مانند بازي هاي گذشته در امر گلزني ناکام ماندند و موقعيت هاي زيادي را از دست دادند. آيا کادرفني بايد روي شرايط روحي و رواني بازيکنانش بيشتر کار کند؟
من اينگونه فکر نمي کنم. مغانلو تازه به پرسپوليس آمده؛ ترابي هم مجددا اضافه شده و بايد زمان بدهيم و جاي انتقاد به عملکرد آن ها نيست. پرسپوليس قطعا در آينده نزديک روزهاي خوبي را سپري خواهد کرد.

يکي از بهترين موقعيت هاي اين مسابقه نصيب مهدي عبدي شد اما او از باز کردن دروازه عاجز ماند. آيا او هم به مانند ديگر مهاجمان دچار افت شده است؟
فکر مي کنم چمن ورزشگاه بلند بود و اين موضوع کاملا ديده مي شد. علي رغم اينکه چمن کيفيت خوبي داشت اما بلند بود و گردش توپ روي اين زمين سخت مي شود. اما درباره از دست دادن موقعيت توسط مهدي عبدي هم بايد بگويم که نمي توان فوتبال را به اين شکل نگاه کرد و اين اتفاقات ممکن است براي هربازيکني بيفتد. بازهم مي گويم جاي نگراني نيست و پرسپوليس با هماهنگي بيشتر شرايط بهتري را خواهد داشت.
* سيد جلال حسيني يکي از مهم ترين مهره هاي پرسپوليس در اين سال ها بوده اما تاکنون کادرفني اين تيم نتوانسته بازيکن جايگزيني براي او انتخاب کند. به نظر شما چه تصميمي در اين باره مي تواند به پرسپوليس کمک کند؟
خيلي سخت است درباره اين موضوع صحبت کنيم. من هم معتقدم بازيکني که سرعت بالاتري داشته باشد گزينه مناسب تري براي بازي کنار کنعاني زادگان است. امروز هم ديديم وقتي پرسپوليس به زمين حريف مي رفت در چند مورد روي ضدحملات غافلگير شد. اما سيد جلال عنصر مهمي است و عملکرد مطلوبي در پرسپوليس داشته است. کادرفني بايد در اين باره تصميم بگيرد و بداند که چه بازيکناني با چه خصوصياتي به مدل و شکل بازي دلخواهش مي خورد و يحيي بايد به فکر جانشين سيدجلال باشد.
* زمزمه هايي در خصوص بازگشت شجاع خليل زاده به پرسپوليس به گوش مي رسد. بازگشت او چه تاثيري روي عملکرد تيم خواهد داشت؟
اگر اين اتفاق بيفتد واقعا موضوعي است که بي نهايت مي تواند به پرسپوليس کمک کند به ويژه اينکه شجاع عملکرد کم نوسان و کم اشتباهي در اين سال ها داشته و برگشتن او مي تواند قدرت و کيفيت بيشتري به پرسپوليس بدهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد