نماد آخرین خبر

نترس‌ترین دروازه‌بان ایران کیست؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نترس‌ترین دروازه‌بان ایران کیست؟

ورزش 3/ سنگربان تيم فوتسال زنان ايران و باشگاه سايپا تهران، نمايش جالبي توجهي را از خود در مصاف با نامي‌نو به اجرا گذاشت.
 فرزانه توسلي سنگربان تيم ملي فوتسال زنان که به تازگي در نقش کاپيتان تيم ملي هم فعاليت دارد و در مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال هم حضور داشت، اين روزها در تيم سايپا به دنبال کسب دوباره عنوان قهرماني ليگ برتر است و مسئوليت حراست از دروازه خودروسازان را برعهده دارد؛ توسلي که در اين فصل توانسته 4 بار کلين‌شيت کند، نقش پررنگي در گلزني همبازيان خود هم دارد.
او درست در زماني که سايپايي‌ها براي رسيدن به گل بيشتر تلاش مي‌کنند، از خط دروازه جلوتر مي‌آيد و در حملات تيمش مشارکت مي‌کند؛ ضمن آن‌که در تقابل با ملي‌حفاري اهواز که رقيب اصلي سايپا صدرنشيني به شمار مي‌رود، توسلي يک پاس تماشايي براي مارال ترکمان ارسال کرد تا نشان بدهد به جز درخشش در خط دروازه، در گلسازي هم تبحر ويژه‌اي دارد.
فرزانه توسلي روز گذشته هم بارها از خط دروازه فاصله گرفت و بازيکنان حريف را با دريبل‌زني‌هاي خود از پيش‌روي برداشت تا نشان بدهد ترسي از مواجه با مهاجمان حريف ندارد و در نقش يک دروازه‌بان عقب‌گير مي‌تواند کار خود را دنبال کند؛ درست شبيه به همان خصوصياتي که در فوتبال سنگرباناني چون مانوئل نوير آن را دارا هستند و بازي با پاي خوبي را از عقب زمين انجام مي‌دهند و ريسک‌پذيري بالايي دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر