نماد آخرین خبر

واکنش پوچتینو به مقایسه شدن با توخل

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش پوچتینو به مقایسه شدن با توخل

ورزش 3/ مائوريسيو پوچتينو معتقد است در اين مقطع مقايسه عملکرد او با توماس توخل صحيح نيست.
 شکست ديشب پاري سن ژرمن مقابل ليل باعث قرار گرفتن اين تيم در رده دوم جدول ليگ يک فرانسه و کاهش شانس هاي قهرماني اين تيم متمول بعد از چند فصل موفقيت متوالي شد. برخي معتقدند مائوريسيو پوچتينو هنوز قادر به تکرار دستاوردهاي توماس توخل نبوده و تصميم مديران پاري سن ژرمن در مورد تغيير کادر فني درست نبوده، اما سرمربي جوان و آرژانتيني معتقد است هنوز زمان مقايسه درست فرا نرسيده است.


مائوريسيو پوچتينو گفت: "مقايسه با توماس توخل؟ اگر اين امکان وجود داشته باشد، اين اتفاق رخ مي دهد. اما عادلانه ترين کار اين است که در ابتدا دو پروژه را مقايسه کنيم. ما در ميانه پروژه اي هدايت آن را بر عهده گرفتيم که متعلق به ما نيست. ما براي بهبود شرايط و انطباق شرايط با واقعيت هاي باشگاه تلاش مي کنيم.
اگر در ابتداي فصل شخصي مانند توماس توخل يا اوناي امري در راس کار قرار گيرد، امکان برقراري يک استراتژي متفاوت، تغيير شرايط متفاوت، تصميم گيري در مورد ليست ورودي و خروجي و بسياري از موارد ديگر را خواهد داشت. از نظر من از سال آينده است که آنها مي توانند در مورد من قضاوت کنند. همانطور که وقتي در جام اتحاديه به مقام قهرماني رسيديم را گفتم که افتخار متعلق به توماس توخل است. اين فينال در کارنامه من ثبت شده، اما اين افتخار به او و البته بازيکنان پاري سن ژرمن تعلق خواهد داشت."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره