نماد آخرین خبر

واکنش پدیده به ادعای پرسپولیس

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
واکنش پدیده به ادعای پرسپولیس

باشگاه خبرنگاران/ سخنگوي باشگاه پديده خراسان درباره فسخ قرارداد غير قانوني فلاحيان با تيم نود اروميه توضيحاتي را بيان کرد.
ابراهيم شکوري معاون باشگاه پرسپوليس مدعي شده بود که فلاحيان بازيکن پديده خراسان فسخ قراردادش با باشگاه نود اروميه غير قانوني بوده و به همين دليل حضورش در ترکيب پديده غير مجاز است و بايد بازي پديد - پرسپوليس با نتيجه ۳ بر صفر به سود سرخپوشان پايتخت  اعلام شود، البته سخنگوي باشگاه پديده نظر ديگري در اين باره دارد.  
جواد طاري بخش سخنگوي باشگاه پديده خراسان درباره اين مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه نود اروميه بعد از ۲، ۳ ماه به تازگي يادش آمده است که اعتراض کند. اين باشگاه مدعي است که ۱۱ فروردين ماه نامه اعتراض خود را به سازمان ليگ ارائه کرده است، اما ما بعد از پيگيري‌هاي لازم متوجه شديم که نامه‌اي در کار نبوده است.  
او افزود: ما طبق قانون نقل و انتقالات با فلاحيان قرارداد بستيم. قرارداد ما با اين بازيکن رسمي است. هيچ خطري باشگاه پديده را تهديد نمي‌کند چرا که طبق قوانين در صورتي که فلاحيان تخلفي مرتکب شده باشد در آن صورت اين بازيکن با محروم مي‌شود و نتيجه بازي پديده و پرسپوليس بر نمي گردد. علاوه بر اين، برگه فسخ قرارداد فلاحيان با باشگاه نود اروميه مهر و امضاء شده است و اگر  قرارداد او با باشگاه پديده اشکال داشت در آن صورت کارت بازي براي او صادر نمي‌شد.  


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره