نماد آخرین خبر

پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی‌چاره/ ادامه همکاری فعلاً تا پایان فصل

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی‌چاره/ ادامه همکاری فعلاً تا پایان فصل

تسنيم/ طبق بند موجود در قرارداد باشگاه پرسپوليس و شرکت آتيه داده پرداز، مدت قرارداد طرفين در سال اول تا پايان فصل جاري ليگ برتر ادامه خواهد داشت.
قرارداد باشگاه پرسپوليس با شرکت آتيه داده پرداز به‌عنوان کارگزار اين باشگاه در حالي سال اول خود را پشت سر گذاشته است که حرف و حديث فراواني پيرامون ادامه همکاري سرخپوشان با اين شرکت وجود دارد.
اين قرارداد که در زمان سرپرستي مهدي رسول‌پناه در باشگاه پرسپوليس به امضا رسيد سه ساله است، اما گفته مي‌شود به دليل اختلافات پيش‌آمده بين باشگاه و کارگزار، اين احتمال وجود دارد در پايان سال اول همکاري دو طرف خاتمه يابد و سرخپوشان سراغ اسپانسر جديدي بروند.
در اين بين در چند روز گذشته شايعاتي نيز پيرامون پايان همکاري باشگاه پرسپوليس و شرکت آتيه داده پرداز نيز به گوش رسيد، اما طبق بندي که در قرارداد طرفين وجود دارد و به امضاي مسئولان وقت باشگاه رسيده، مدت همکاري دو طرف تا پايان فصل جاري ذکر شده است. به اين ترتيب با وجود پايان مدت قرارداد سال اول باشگاه پرسپوليس و شرکت آتيه داده پرداز در تاريخ 25 ارديبهشت ماه، همکاري دو طرف طبق بند اشاره شده، تا پايان فصل جاري ليگ برتر ادامه خواهد داشت و پس از آن طرفين درباره ادامه همکاري يا فسخ قرارداد مذاکره خواهند کرد.
با وجود نارضايتي سرخپوشان از بسته بودن راه‌هاي درآمدي اين باشگاه اما به نظر مي‌رسد با توجه به قرارداد سفت و محکم شرکت آتيه داده پرداز با باشگاه پرسپوليس و همچنين بندهاي موجود در اين قرارداد، باشگاه پرسپوليس عملاً هيچ راهي براي فسخ يک طرفه قرارداد سه ساله خود با اين شرکت ندارد. به اين ترتيب بايد منتظر مذاکرات طرفين در پايان فصل جاري بود تا سرنوشت همکاري يا عدم همکاري باشگاه پرسپوليس و شرکت آتيه داده پرداز در فصل آينده مشخص شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد