نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پیشنهاد شیرین تیم دسته پنجمی پرتغال به بوفون!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پیشنهاد شیرین تیم دسته پنجمی پرتغال به بوفون!

تسنيم/ يکي از تيم‌هاي نه چندان مطرح ليگ برتر فوتبال پرتغال به سنگربان کهنه‌کار تيم فوتبال يوونتوس پيشنهاد جالبي داده است.
با اعلام جدايي جان لوئيجي بوفون از يوونتوس در پايان فصل جاري، برخي از تيم‌ها صرفنظر از سن و سال اين دروازه‌بان ايتاليايي مشتاق جذب او هستند. يکي از آنها هم تيم بلننسس پرتغال است.
شايد اينکه تيمي در سطح بلننسس ( تيمي در دسته پنجم ليگ پرتغال) براي جذب بوفون اقدام مي‌کند، جالب توجه باشد اما پيشنهادي که اين تيم ارائه کرده قطعاً جالب‌تر است.
بوفون در يکي از مصاحبه‌هاي اخيرش گفت: اگر کسي ديوانه‌تر از من پيدا شود و با من تماس بگيرد تا بگويد چيزي در سر دارد که حتي از آنچه من به دنبالش هستم، بهتر است، حتماً پيشنهادش را قبول مي‌کنم،‌چون زندگي براي من يعني همين.
ظاهراً رئيس باشگاه بلننسس مي‌خواهد همان شخصي باشد که بوفون 43 ساله به دنبالش است. اين باشگاه با ارسال نامه‌اي به بوفون به او پيشنهادي عجيب داده است.
در نامه باشگاه بلننسس به بوفون آمده است: ما شنيده‌ام که شما به دنبال يک چالش جديد هستيد و آماده شنيدن پيشنهاد‌هاي جنون‌آميز و مهيج، پس تصميم گرفتيم که به شما پيشنهادي بدهيم که نتوانيد در برابرش مقاومت کنيد. نظرتان درباره آمدن به ليسبون و کمک کردن به تيم ما براي برگشتن به جايگاه واقعي‌اش در فوتبال پرتغال چيست؟ ما اينجا براي ورزشکاران‌مان يک خانه تهيه کرده‌ايم. يک فضاي ساده اما با افرادي سخاوتمند که همه آنها آماده‌اند تخت خودشان را در اختيارتان بگذارند، البته شما هميشه مي‌‌توانيد خانه‌اي که مشرف به رودخانه تاگوس است را انتخاب کنيد. در قراردادي که ما براي شما در نظر گرفته‌ايم، يادمان نرفته است که يک بليت سالانه براي موزه هنر و معماري و فناوري ليسبون در نظر بگيرم. همچنين يک بليت خانوادگي هفتگي هم براي بازديد از دو موزه ديگر و برج بلم و عمارت ژرونيموس در نظر گرفته‌ايم که اين دو مورد آخر جزو ميراث‌هاي ثبت شده در يونسکو هستند اما قرارداد شما شامل يک بسته 6 تايي شيريني «پاستيس بلم» (يک نوع شيريني محبوب در پرتغال) در هر هفته مي‌شود که حتماً از آن لذت خواهيد برد، بدون آنکه بخواهيد رژيم غذايي‌‌تان را تغيير دهيد.»

تيم بلننسس تا کنون 4 بار قهرمان ليگ دسته اول پرتغال شده است اما اين تيم سال 2018 اعلام ورشکستگي کرد و به دسته هفتم فرستاده شد. از آن زمان، تيم بلننسس دو صعود متوالي داشت و اکنون در دسته پنجم بازي مي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره