نماد آخرین خبر

آرتتا: ناراحتم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرتتا: ناراحتم!

ورزش 3/ ميکل آرتتا، سرمربي آرسنال، مي گويد اين تيم در آينده از اين بهتر خواهد شد.
با وجود اينکه آرسنال در هفته‌هاي اخير نتايج قابل قبولي به دست آورده بود و به کسب سهميه اروپايي نزديک شده بود اما نهايتاً نتايج هفته آخر طوري رقم خورد که اين تيم نتوانست به هدف مهم خود دست پيدا کند. تيم ميکل آرتتا وظيفه خود را انجام داد و با دو گل مقابل برايتون به پيروزي رسيد اما در سمت مقابل پيروزي تاتنهام برابر لستر مانع از کسب سهميه اروپايي براي توپچي ها شد.


ميکل آرتتا، سرمربي آرسنال، در پايان بازي گفت: "ناراحت کننده است چرا که ما فصل گذشته با 61 امتياز پنجم شده بوديم اما حالا در جايگاه هشتم قرار گرفتيم. بله ما نمي توانيم از نکات مثبت چشم‌پوشي کنيم. به نظر من اکنون در وضعيت خيلي بهتري هستيم و در آينده بهتر از اين هم خواهيم شد."
آرتتا در مورد مارتين اودگارد: "نظر ما در مورد او واضح است اما مارتين بازيکن تيم ديگري است. ما تمام تلاش خود را کرديم که مارتين بهترين عملکرد را براي تيم داشته باشد. اميدوارم اين احساس را در او به وجود آورده باشيم که آرسنال جاي خوبي براي او محسوب مي شود."

آرتتا درباره کرونکه، مالک باشگاه آرسنال: "او علاقمند به باشگاهي است که در آن قرار دارد و مي‌خواهد تيم را به سطح ديگري برساند. دليل حضور او در اينجا همين است. او حامي باشگاه هست و علاقه زيادي آرسنال دارد. کرونکه جاه طلبي زيادي دارد و در واقع به همين دليل اينجاست."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره