نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بحران هویت؛ عزیزی خادم چراغپور را هم نمی‌شناسد!

منبع
ايلنا
بروزرسانی
بحران هویت؛ عزیزی خادم چراغپور را هم نمی‌شناسد!

ايلنا/ مصاحبه امروز جلال چراغپور با يکي از خبرگزاري‌ها و روايت اين مربي و پيشکسوت با سابقه فوتبال ايران از گفت وگوي دو دقيقه‌اي با رئيس جديد فدراسيون فوتبال حاوي نکات تلخ و تامل برانگيزي است.
جلال چراغپور به تازگي به عنوان رئيس کميته آموزش فدراسيون فوتبال معرفي شده و البته اين انتصاب از معدود تصميمات درست عزيزي خادم در دوره مديريتي جديد محسوب مي شود با اين وجود حالا چراغپور در يک گفت و گوي عجيب مدعي شده از انتصاب خودش بي خبر بوده است.
چراغپور همچنين اعلام کرد گفت‌وگوي کوتاهي به مدت کمتر از دو دقيقه با رئيس جديد فدراسيون فوتبال داشته و عزيزي خادم به وي اعلام کرده او را نمي‎شناسد و اين مربي و پيشکسوت با سابقه فوتبال ايران نيز در پاسخ به رئيس فدراسيون گفته است که من هم تو را نمي‌شناسم.
در بين چهار گزينه رياست فدراسيون فوتبال، پيشکسوتان و صاحب نظران نظرات و ديدگاههاي متفاوتي داشتند اما اکثر آنها در يک نقطه اشتراک نظر داشتند و آن عدم شناخت نسبت به چهره گمنامي همچون شهاب عزيزي خادم بود که يکباره به عنوان رئيس جديد فدراسيون فوتبال معرفي شد و حالا خطاب به جلال چراغپور مي‌گويد که او را نمي‌شناسد!
بحران هويت البته از زبان مديريت علي کفاشيان و مهدي تاج در فوتبال ايران آغاز شد ، از زماني که چهره‌هاي ناشناسي مثل حيدربهاروند و عبدالکاظم طالقاني براي آينده فوتبال ايران تصميم‌گيري کردند و خروجي تصميمات مديران بيگانه با فوتبال که از سبقه روشن و قابل توجهي برخوردار نبودند رسيدن به رئيس تازه واردي است که نه او پيشکسوتان فوتبال را مي‌شناسد و نه پيشکسوتان شناخت و البته اعتمادي به مديريت جديد فوتبال کشور دارند.
چراغپور و پيشکسوتان فوتبال در روزهاي گذشته بارها عملکرد و تصميمات رئيس جديد را مورد نقد قرار دادند اما عزيزي خادم به حدي از تاريخچه فوتبال ايران بي اطلاع است که در دفاع از انتخاب گزينه اي همچون خورشيدي، سرپرست جديد تيم ملي مي‌گويد:مگر پيش از او چه کساني در اين جايگاه بودند؟ و در واقع از سبقه و نام‌هاي بزرگ پيشکسوتاني مثل مرحوم محمد رنجبر، مهدي مناجاتي يا همايون شاهرخي و حتي افشين پيرواني اظهار بي اطلاعي مي‌کند. 

آنچه مسلم است ساختمان موقت سئول که تا چند روز ديگر بايد به صاحبان جديدش تحويل داده شود بيش از بحران‌هاي مالي و مديريتي با بحران هويت روبرو است و فوتبالي که بيش از هر زمان ديگري براي صاحبان اصلي خودش ، پيشکسوتان و مربيان ناشناخته و بيگانه به نظر مي‌رسد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره