نماد آخرین خبر

پرسپولیس با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده است

منبع
فارس
بروزرسانی
پرسپولیس با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده است

فارس/ درحالي که هنوز فصل جاري به پايان نرسيده صحبت از توافق باشگاه پرسپوليس با برخي بازيکنان جديد است.
ليگ جاري با توجه به تعطيلي هاي زياد و وقفه در آن تا مردادماه سال جاري ادامه دارد و مشخص است در چنين شرايطي مذاکره با بازيکنان براي فصل آينده دور از شرايط حرفه اي و قانوني است با اين حال گاهي اخباري شنيده مي شود مبني براينکه باشگاه ها در حال مذاکره با بازيکنان مورد نظر فصل آينده هستند.
در تازه ترين شايعه مذاکره باشگاه پرسپوليس با فرشاد محمدي مهر بازيکن فعلي ذوب آهن مطرح شده که پيگيري ها حکايت از نادرست بودن اين موضوع دارد.
اولويت باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده تمديد با بازيکنان فعلي اش است. بازيکناني که اين روزها در موردشان اخبار متناقضي وجود دارد و از سويي يحيي گل محمدي سرمربي اين تيم به باشگاه تاکيد کرده اول بايد تکليف تمديدي ها روشن شود. بازيکناني نظير نوراللهي و کنعاني زادگان از جمله نفراتي هستند که اين روزها بحث جدايي شان براي فصل آينده سرزبانهاست.
يحيي گل محمدي به باشگاه اعلام کرده با توجه به باقي ماندن فصل جاري و براي اينکه تمرکز هيچ بازيکني بهم نريزيد از ارائه ليست براي فصل آينده خودداري کرده و تا پايان فصل ليستي به باشگاه نخواهد داد. در واقع تا زماني که ليگ امسال تمام نشود و تکليف تمديدي هاي سرخپوشان مشخص نشود از مذاکره با بازيکنان جديد خبري نيست.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره