نماد آخرین خبر

مشکل بزرگ استقلال برای جایگزین خارجی فراز کمالوند

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
مشکل بزرگ استقلال برای جایگزین خارجی فراز کمالوند

خبر ورزشي/ با توجه به تعطيلات يک ماهه پيش رو در ليگ برتر انتظار مي‌رود باشگاه استقلال هر چه سريع‌تر مربي جديد مدنظرش را معرفي کند تا با بازيکنان استقلال آشنا شود.
در حالي که از حدود دو هفته پيش عنوان شد باشگاه استقلال قصد به خدمت گيري يک مربي ايتاليايي براي همکاري با فرهاد مجيدي در کادر فني استقلال را دارد هنوز اين مربي خارجي يا احتمالا داخلي معرفي نشده است.
 استقلال پس از پايان تعطيلات ليگ برتر بايد با قدرت در ادامه اين رقابت ها و سپس جام حذفي حاضر شود تا بخت کسب قهرماني و سهميه آسيايي را از دست ندهد اما همچنان خبري از فرد جايگزين پس از خروج فراز کمالوند از کادر فني استقلال نيست.
به گفته يکي از مسئولان باشگاه صحبت هاي مقدماتي با يک مربي خارجي انجام شده تا در اين مدت به تهران آمده و به کادر فني استقلال کمک کند اما با توجه به آشنا نبودن مربي خارجي با مختصات بدني و فني نفرات تيم استقلال، به ويژه نيمکت نشينان اين تيم که کمتر هم به بازي گرفته شده اند لازم به نظر مي رسد مربي مورد نظر زودتر به تهران آمده و با بازيکنان استقلال آشنا شود. در غير اين صورت حضور مربي که شناختي از نيمکت نشينان استقلال ندارد قطعاً سودي هم براي کادر فني استقلال و باشگاه نخواهد داشت.
 پيش از اين عنوان شده بود قرار است "آنجلو آلسيو" دستيار اسبق "کونته" سرمربي سرشناس ايتاليايي به تهران آمده و با استقلال همکاري کند که اين مربي در صفحه شخصي اش نسبت به اين موضوع اظهار بي اطلاعي کرد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره