نماد آخرین خبر

دلیل عصبانیت کلوپ از فن‌دایک چه بود؟

منبع
فارس
بروزرسانی
دلیل عصبانیت کلوپ از فن‌دایک چه بود؟

فارس/ یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد اعتراض خود به ویرژیل فن دایک در جریان بازی با برایتون توضیح داد.
لیورپول دیروز برتری 0-2 مقابل برایتون را با تساوی عوض کرده و دو امتیاز مهم را در کورس صدر جدول از دست داد. در نیمه دوم و در کنار خط به نظر می رسید یورگن کلوپ در حال اعتراض به ویرژیل فن دایک بابت زیاد از حد به سمت عقب حرکت کردن است و حالا سرمربی لیورپول این صحنه را یک مکالمه عادی بین یک سرمربی و بازیکن در جریان بازی می داند.
یورگن کلوپ گفت: "به طور دقیق نمی دانم در مورد چه چیزی حرف می زنید، اما من بارها با بازیکنان در طول مسابقه صحبت می کنم. بنابراین توضیحی در این رابطه وجود ندارد و شما هم نمی‌توانید یک داستان بزرگ در مورد این صحنه بسازید. من پیش از این نیز گفته بودم ما در نیم‌فضاها به خوبی دفاع نکردیم و مشکل همین بود.
وقتی بازیکن صاحب توپ تحت فشار نیست، نباید آخرین خط شما خیلی بالا باشد، پس ما روی آخرین خط حریف پرس می کنیم و در ادامه بازیکن حریف نیز جلو فشار می آورد. ما در مورد شرایطی مشابه این در زمین قوانین و برنامه روشن و واضحی داریم و البته انجام این کار آسان نیست.
در آن لحطه سولی مارچ تنها بازیکن هجومی برایتون در زمین ما بود و ویرژیل فن دایک فاصله زیادی با او داشت. در آن لحظه صحبت بین ما فقط در مورد آن صحنه بود و بله، این یک مکالمه معمولی مربی و بازیکن بود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره