نماد آخرین خبر

یک شب جنجالی دیگر برای مورینیو!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
یک شب جنجالی دیگر برای مورینیو!

طرفداری/ ژوزه مورینیو در دقایق پایانی دیدار رم و هلاس‌ورونا، با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد.
جدال آاس‌رم و هلاس‌ورونا در هفته بیست‌وششم سری آ به تساوی 2-2 انجامید.
ژوزه مورینیو یک شب به یاد ماندنی دیگر را در المپیکو خلق کرد. در حالی که رم نیمه اول ضعیفی را مقابل ورونا پشت سر گذاشته بود، مورینیو با تعویض‌هایش و ورود چند بازیکن از تیم زیر ۱۹ ساله‌های رم به زمین بازی، شرایط دیدار را تغییر داد. اما فعالیت‌های امشب مورینیو فقط به هدایت تیمش مربوط نمی‌شد و او در کنار زمین تحرکات زیادی داشت.
با توجه به تلاش بازیکنان ورونا برای تلف کردن زمان بازی، انتظار می‌رفت که وقت اضافه زیادی برای نیمه دوم در نظر گرفته شود اما لوکا پایرتو فقط ۴ دقیقه به زمان مسابقه اضافه کرد. این موضوع با واکنش سرمربی پرتغال همراه شد. ظاهرا مورینیو با دستش ژست "مکالمه با تلفن" را به داور مسابقه نشان داده، ژستی که به گفته برخی رسانه‌های ایتالیایی، اشاره به رسوایی پیرلوئیجی پایرتو بوده است. پیرلوئیجی، پدر لوکا پایرتو، داور سابق سری آ بود که به عنوان یکی از داوران مرتبط با رسوایی کالچوپولی شناخته می‌شود. البته ممکن است که ژست آقای خاص صرفا مربوط به لوکا پایرتو بوده باشد.
این مورد، تنها حرکت عجیب امشب مورینیو نبود و او کمی قبل از این اتفاق، یکی از توپ‌های کنار زمین بازی را با ضربه‌ای محکم شوت کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره