نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پی‌اس‌جی قید ستاره روی پیراهن را زد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پی‌اس‌جی قید ستاره روی پیراهن را زد

ورزش 3/ پاری‌سن‌ژرمن که چیزی تا قهرمانی لیگ فرانسه فاصله ندارد، می‌تواند طبق قوانین به‌خاطر کسب دهمین عنوان قهرمانی خود یک ستاره روی پیراهن درج کند.
از سال 2011 و واگذاری مالکیت باشگاه پی‌اس‌جی به قطری‌ها، این تیم تبدیل به قدرت بلامنازع فوتبال فرانسه شده و به جز سه فصل، در دیگر فصول توانسته قهرمانی لوشامپیونا را تصاحب کند. مون‌پولیه، لیل و موناکو تنها تیم‌هایی بوده‌اند که توانسته‌اند پی‌اس‌جی را از رسید‌ن به قهرمانی بازدارند.
پی‌اس‌جی فصل جاری چیزی تا قهرمانی فاصله ندارد و در این صورت قهرمانی‌های لیگ خود را به عدد 10 خواهد رساند. طبق قوانین اتحادیه فوتبال فرانسه، این باشگاه می‌تواند یک ستاره روی پیراهن خود درج کند ولی طبق ادعای لوپاریزین، پی‌اس‌جی قصد چنین کاری را ندارد. ‌روی پیراهن‌های فصل بعد باشگاه ستاره‌ای وجود نخواهد داشت و تنها پیراهنی ویژه فقط برای فروش به هواداران تولید خواهد شد که روی آن یک ستاره به چشم خواهد خورد.
لوپاریزین نوشته است که پی‌اس‌جی تنها در صورتی قصد دارد روی پیراهن اصلی خود ستاره درج کند که عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند. موفقیتی که در تاریخش هنوز به آن دست پیدا نکرده است. در فوتبال فرانسه فقط سنت اتین با بیش از 10 قهرمانی یک ستاره روی پیراهن خود دارد.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره