نماد آخرین خبر

لژیونر پرسپولیس؛ سکونشینی که فیکس تیم ملی است!

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
لژیونر پرسپولیس؛ سکونشینی که فیکس تیم ملی است!

خبر ورزشی/ صادق محرمی ملی پوش ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی از لیست بازی تیمش مقابل ایسترا هم خط خورد.
جمعه شب گذشته در نخستین مسابقه هفته سی و یکم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را برخلاف دیدارهای اخیرش در فهرست نداشت، در استادیوم ماکسیمیر مقابل ایسترا ۱۹۶۱ رده هشتمی قرار گرفت.
یاران محرمی که در سه دیدار قبلی خود در لیگ یک کرواسی موفق به کسب پیروزی شده بودند،توانستند با یک نتیجه پُر گل از سد ایسترا ۱۹۶۱ عبور کنند و به چهارمین برد متوالی برسند.
تیم فوتبال دینامو زاگرب در این دیدار به پیروزی ۳ بر صفر مقابل ایسترا دست پیدا کرد تا ۶۶ امتیازی شود و با ۵ امتیاز بیشتر نسبت به اوسی‌یک رده دومی، در صدر جدول لیگ یک کرواسی بماند اما...
صادق محرمی که طی دو هفته گذشته لیگ یک کرواسی در یک مسابقه حضور تعویضی در زمین داشته و در دیدار اخیرشان هم به‌طور کامل نیمکت‌نشین بوده، در دیدار جمعه شب دور از لیست بازیکنان تیم دینامو زاگرب برابر ایسترا ۱۹۶۱ قرار گرفت.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۹ بار حضور ثابت یا تعویضی در ترکیب تیمش داشته ولی برای دومین مسابقه متوالی فرصت حضور در ترکیب تیمش مقابل ایسترا را به دست نیاورده است.

ملی پوش ۲۶ ساله ایرانی ۳ سال پیش و پس از صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد از پرسپولیس جدا می شود و به دینامو زاگرب کرواسی می رود.
پس از آن که پدیده سرخپوشان تهرانی به دیناموزاگرب پیوست، برانکوایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در مصاحبه با رسانه های کرواسی اعلام کرد که " به زودی قیمت صادق محرمی بیش از ۱۰ میلیون یورو خواهد شد و ...!"
این ادعای سرمربی کروات و سابق پرسپولیس هرگز محقق نشد. مدافع راست انرژیک و نفوذی پرسپولیس در کرواسی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین و حالا سکونشین شده است.
با این وجود صادق محرمی خیلی خوش شانس بوده که سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ و یک کروات است. سرمربی تیم ملی جدای از کروات بودن سابقه همکاری با صادق محرمی را در تیم ملوان انزلی داشته و به شدت به سبک بازی این مدافع راست علاقمند است ولو آن که او افت کرده باشد!
چه بسا اگر شخص دیگری سرمربی تیم ملی ایران بود هرگز مدافع راست سکونشین لیگ کرواسی را فیکس تیم ایران نمی کرد اما...

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره