نماد آخرین خبر

چرا رکورددار ایران در لیست اعزامی به مسابقات جهانی نجات‌غریق نیست؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
چرا رکورددار ایران در لیست اعزامی به مسابقات جهانی نجات‌غریق نیست؟

آخرین خبر/ بهشاد علیزاده که چندی پیش در مسابقات سیزم (ارتش‌های جهان) موفق به کسب مدال طلا و ثبت یک رکورد ملی برای نجات‌غریق ایران شد حالا در آستانه رقابت‌های جهانی نجات‌غریق در کشور ایتالیا در لیست اعزامی تیم‌ملی به این مسابقات حضور ندارد.
او همچنین سال گذشته در مسابقات کشوری عنوان قهرمانی را نیز بداست آورده بود. این قهرمانی باعث شد به اردوی تیم‌‎ملی دعوت شود.
بهشاد علیزاده تنها شناگری است که در ماده 100 متر آدامک موفق کسب رکورد ملی شده و این ماده را زیر 50 ثانیه شنا کرده است.
بهشاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار آخرین‌خبر در این خصوص گفت: «چندی پیش اردوی تیم‌ملی اعزامی به مسابقات جهانی شروع شده که در کمال تعجب دیدم که به اردو دعوت نشده‌ام. از طریق رئیس فدراسیون علت را جویا شدم که گفتند تیم ملی را به دو گروه تقسیم کرده‌اند، به این شکل که شناگران اعزامی به مسابقات جهانی سیزم به مسابقات جهانی نجات غریق در ایتالیا اعزام نمی‌شوند. درحالی که من سرباز هستم و باید در مسابقات جهانی سیزم شرکت می‌کردم.»
وی افزود: «قبل از اعزام به هلند عنوان کرده بودند هر شناگری که رکورد بزند به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌شود که در واقع چنین شد و رکورد زدم اما به اردوی تیم ملی، اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا دعوت نشدم. به نظر من دلیل فدراسیون منطقی نیست. البته امیدوارم حقیقت نداشته باشد اما شنیدم که لیست تیم‌ملی اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا قبل از حضور من در مسابقات جهانی سیزم بسته شده بود و من در لیست اعزامی نبودم.»
بهشاد علیزاده تصریح کرد: «من رکوردار ایران هستم، به نظر شما جای تعجب ندارد که در لیست تیم‌ملی به مسابقات جهانی ایتالیا نیستم. حداقل فدراسیون یک مسابقات انتخابی برگزار می‌کرد و بعد چنین تصمیمی می‌گرفت.»

رکوردار ایران افزود: «در این خصوص با حسن رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تماس گرفتم و موضوع را مطرح کرد اما به دلیل جلسه‌ای که داشتند قرار شده که این هفته به ملاقات وی بروم. اما شنیدم که آقای رنگرز با رئیس فدراسیون تماس گرفته و دلیل دعوت نشدن من به اردوی تیم‌ملی را جویا شده. جالب اینکه همان پاسخ را که من داده بودند به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان دادند.»
وی در پایان گفت: «به من گفته‌اند در این خصوص مصاحبه نکنم اما باید مصاحبه کنم و مردم بدانند چرا رکوردار ایران در تیم‌ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا حضور ندارد.» 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره