logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اپل با دو تبلیغ جالب به رقبایش پاسخ داد: «هیچ‌چیزی شبیه مک نیست»

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ اپل با انتشار چند تبلیغ ویدیویی جدید، به‌طور غیرمستقیم به معرفی پردازنده‌های مبتنی‌بر ARM کوالکام و AMD پاسخ داد.
 
اپل امروز سه ویدیو جدید با شعار «قدرت تراشه‌ی اپل» و محوریت مک در یوتیوب خود منتشر کرد. این تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای با رویکردی نمایشی، بر عمر باتری و توانایی انجام چند کار همزمان مک‌بوک‌ها تأکید می‌کنند.

درحالی‌که کوالکام با سیستم-روی-چیپ‌های سری اسنپدراگون ایکس و AMD با پردازنده‌های Strix Point، سعی دارند برای اپل و مک‌بوک‌های مبتنی‌بر تراشه‌های سری M این شرکت دردسرهایی ایجاد کنند، به‌نظر می‌رسد غول فناوری اهل کوپرتینو نگرانی خاصی در این مورد ندارد و با انتشار تبلیغات جدیدش، به‌طور غیرمستقیم به AMD و کوالکام پاسخ داده است.

در ویدیوهای جدید اپل، کاربران مک را می‌بینیم که مشغول مدل‌سازی سه‌بعدی، انجام تکالیف مدرسه و کارهای دیگر روی مک‌بوک‌ هستند. در‌حالی‌که افراد منفی‌نگر وارد می‌شوند و ادعا می‌کنند که مک توانایی انجام چند کار همزمان را ندارد و یا باتری آن برای کل روز دوام نمی‌آورد، کاربران با اشاره به اینکه از مک استفاده می‌کنند، پاسخ آن‌ها را می‌دهند.

تبلیغات جدید اپل همزمان با آغاز کمپین تبلیغاتی جدید کوالکام با حضور جاستین لانگ، بازیگر نقش «من یک مک هستم» برای تبلیغ تراشه‌ی اسنپدراگون جدید در کامپیوترهای شخصی مبتنی‌بر آرم منتشر شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره