logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

بایسون با استریت فایتر ۶ از مرگ باز می‌گردد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ شرکت کپ‌کام (Capcom) به تازگی تریلری از بازی استریت فایتر ۶ منتشر کرده که به گیم‌پلی شخصیت ام. بایسون (M. Bison) می‌پردازد.

این شرکت پس از بسته‌ی الحاقی سال اول که چهار شخصیت جدید و قدیمی را به بازی اضافه کرد، در بسته‌ی الحاقی جدید نیز چهار شخصیت را به بازی اضافه می‌کند که دو تن از آن‌ها قدیمی و شامل بایسون و النا و دو شخصیت دیگر برای اولین بار به صورت مهمان و از سری Fatal Fury با نام‌های تری و مای هستند.

بایسون یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور سری است که برای اولین بار در استریت فایتر ۲ به عنوان یک باس غیرقابل بازی ظاهر شد و پس از آن مرتبا در چندین بازی این نقش را بر عهده گرفته است. سلطنت او به عنوان رهبر سازمان شادالو ظاهرا با شکست ریو در جریان حوادث استریت فایتر ۵ متوقف شد و فرض بر این بود که او مرده است. با این حال، شخصیت شرور نمادین سری به نوعی بازگشته است و در ۲۶ ژوئن (۶ تیر) امسال به فهرست مبارزین بازی اضافه خواهد شد.

به گفته‌ی سازندگان، این نسخه از شرور کلاسیک سری استریت فایتر از فراموشی رنج می‌برد و بی‌هدف بر روی اسب خود سرگردان است. با این حال با توجه به تریلر می‌توان گفت که تمام حرکاتی را که طرفداران با آن آشنا هستند مانند Psycho Crusher ،Head Stomp و حتی Psycho Charge را حفظ می‌کند. گفتنی است که در حالی که این شخصیت هنوز توسط جرالد سی ریورز صداپیشگی می‌شود. صداپیشه‌ی قدیمی ژاپنی او، نوریو واکاموتو، نقش خود را تکرار نخواهد کرد و تایتن کوسونوکی جانشین او شده است.

بازی استریت فایتر ۶ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره