logo

بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
بلومبرگ: اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد

دیجیاتو/ خبرنگار بلومبرگ می‌گوید پس از آیپد پرو M4 که نازک‌ترین تبلت اپل بود، این ترند با آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ ادامه پیدا می‌کند.

اپل چند وقت پیش از آیپد پرو جدید با تراشه M4 رونمایی کرد که با ضخامت 5.1 میلی‌متری حتی از آیپاد نانو نازک‌تر بود. حالا بلومبرگ در گزارشی تازه می‌گوید عرضه این دستگاه زمینه‌ساز ورود دستگاه‌های اپلی جدید به بازار خواهد شد که قرار است نازک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه‌ها در دسته خودش باشند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در یادداشت جدیدی مدعی شده است آیپد پرو M4 شروع‌کننده کلاس جدیدی از دستگاه‌های اپل خواهد بود که هدفشان تصاحب عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین محصولات در برابر رقباست. گرمن در این گزارش اطلاعات قبلی را که رسانه The Information فاش‌ کرده بود، تأیید می‌کند. براساس این اطلاعات سری آیفون 17 مدل جدیدی با طراحی تازه خواهد داشت که خیلی نازک‌تر از آیفون‌های فعلی خواهد بود.

آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ نازک‌تر می‌شوند
خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل همچنین روی نسخه‌های جدید مک‌بوک پرو و آیپد پرو کار می‌کند که از نسخه فعلی نازک‌ترند. او باور دارد حتی اپل واچ نیز نازک‌تر می‌شود تا این طراحی جدید در همه محصولات این شرکت پیاده‌سازی شود.

نکته جالب این‌جاست که مک‌بوک پرو سال 2021 با بازطراحی ضخیم‌تر و سنگین‌تر شد. در این طراحی جدید، شاهد بازگشت درگاه‌های مگ‌سیف، HDMI و کارت حافظه SD بودیم. حالا باید ببینیم کاهش ضخامت این دستگاه دوباره به معنای حذف برخی از این درگاه‌ها خواهد بود یا خیر.

مارک گرمن پیش‌تر گفته بود اپل واچ X با طراحی جدیدش بزرگ‌ترین تغییر در طراحی ساعت هوشمند اپل را ایجاد می‌کند. بااین‌حال، هنوز نمی‌دانیم این دستگاه چه زمانی معرفی می‌شود. همچنین مشخص نیست مک‌بوک پرو با طراحی جدید در چه تاریخی به بازار می‌آید.

باتوجه‌به اینکه طراحی بسیاری از محصولات اپل به بلوغ رسیده است، این شرکت می‌تواند با تمرکز بر کاهش ضخامت آن‌ها، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. اما باید ببینیم واکنش مصرف‌کنندگان به این تغییر مثبت است یا خیر.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره