logo

ریمستر بازی The Thing برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم معرفی شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ بازی ترسناک د تینگ (The Thing) در سال ۲۰۰۲ میلادی عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی در سبک سوم شخص شوتر بود و عناصر ترسناک به بهترین نحو در آن پیاده شده بود. حال شرکت سازنده یعنی Nightdive اعلام کرده که قصد دارد ریمستر این بازی را در ادامه سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه کند.

شرکت Nightdive اعلام کرده که اکثر کارمندانش از طرفداران سبک ترسناک هستند. به همین دلیل این افراد تمام زمان و توان خود را برای ساخت این ریمستر گذاشته و تلاش کردند که بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهند. نکته اینجاست که بازی د تینگ از فیلمی به همین نام که در سال ۱۹۸۲ ساخته شده بود، طراحی شده بود. به همین دلیل است که از لحاظ داستانی انسجام بسیار زیادی دارد. حال شرکت Nightdive تلاش کرده تا این بازی را ریمستر کرده تا گیمرهای جدید هم بتوانند از آن لذت ببرند.

ریمستر بازی د تینگ را نمی‌توان یک بازسازی کامل دانست. بلکه این نسخه از بازی د تینگ یک نسخه بهینه شده از این بازی است که در سال ۲۰۰۲ در سبک شوتر سوم شخص و ترسناک عرضه شد. این بازی بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شد و در زمان عرضه توانست موفقیت بسیار خوبی کسب بکند.


همانطور که می‌بینید این بازی یک ریمستر است. در نتیجه بازی از لحاظ گرافیکی نسبت به قبل بهبود داشته ولی از نو طراحی نشده است. به همین دلیل شما با یک ظاهر نسبتاً قدیمی ولی نوستالژیک روبرو هستید.

شرکت سازنده تلاش کرده تا بازی د تینگ را برای نسل جدید گیمرها بهینه کند. در نتیجه از یک موتور انیمیشن‌سازی خاص به نام KEX برای طراحی آن استفاده کرده و باعث شده که بازی با نرخ فریم ۱۲۰ و رزولوشن ۴K هم قابل اجرا باشد. همینطور اینکه جزئیات سطوح، کرکترها و انیمیشن بازی هم نسبت به قبل پیشرفت زیادی داشته و به طور کلی بازی برای دستگاه‌های امروزی بهینه شده است.

در این بازی شما در قطب و فضای سرما قرار دارید. جایی که یک موجود ترسناک که توانایی تغییر شکل دارد وارد مقر شما شده و تقریباً تمامی همکارانتان را از بین برده است. در بازی د تینگ شما در نقش جی اف بلیک (J.F. Blake) هستید. شخصیتی که رئیس یک گروه خاص ارتش آمریکا بوده و به قطب برای بررسی این موجود رفته است. در این بازی شما باید تلاش کنید که دوام آورده و تیم خود را پیدا کنید. از طرفی مدیریت تیم نیز اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنید به بهترین نحو در بازی پیش بروید.

شخصیت پردازی در بازی د تینگ بسیار دقیق انجام شده است. ارتباط شما با کرکترهای مختلف یکی از نکات کلیدی در بازی بوده و شما باید تلاش کنید اعتماد تیم خود را بدست بیاورید. نکته اینجاست که در این بازی دشمنان قوی هستند و در نتیجه برای پیشرفت شما نیاز به یک تیم قدرتمند برای مبارزه خواهید داشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره