نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بازی Forza Horizon 4 به‌صورت رایگان در دسترس برخی از گیمرها قرار می‌گیرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
بازی Forza Horizon 4 به‌صورت رایگان در دسترس برخی از گیمرها قرار می‌گیرد

زومیت/ برخی از گیمرهای سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار است نسخه‌ی استاندارد بازی Forza Horizon 4 را رایگان دریافت کنند.
 
پلی‌گراند گیمز، توسعه‌دهنده‌ی فورتزا هورایزن ۴، پیش‌تر گفته بود که چرخه‌ی عمر این بازی در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. هورایزن ۴ در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت و با استقبال چشمگیری مواجه شد.

آن‌طور که وب‌سایت ویندوز سنترال می‌نویسد، مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس پیام جدیدی دریافت کرده‌اند و به آن‌ها گفته شده است که اگر DLC فورتزا هورایزن ۴ را خریده‌اند، به‌زودی نسخه‌ی دیجیتالی رایگان بازی را دریافت خواهند کرد. این طرح شامل کسانی می‌شود که تا روز ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) اشتراک گیم‌ پس را خریده‌اند و صرفاً از این طریق مشغول تجربه‌ی فورتزا هورایزن ۴ شده‌اند.

اگر جزو کاربران واجد شرایط هستید، می‌توانید کد دانلود بازی فورتزا هورایزن ۴ را در Xbox Message Center ببینید. پلی‌گراند گیمز گفته که توزیع کد به‌صورت تدریجی انجام می‌شود، بنابراین برخی از کاربران ممکن است چند روز بعد کد را دریافت کنند.

بازی Forza Horizon 4 قرار است در روز ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آذر ۱۴۰۳) از ایکس‌باکس گیم‌پس و فروشگاه‌های مختلف از جمله استیم خارج شود.

خروج Forza Horizon 4 از فروشگاه‌ها نتیجه‌ی پایان قرارداد همکاری پلی‌گراند گیمز با ناشران موسیقی و خودروسازان است. پیش‌تر بازی Quantum Break نیز به دلایل نسبتاً مشابه، ایکس‌باکس گیم پس را ترک کرده بود اما در نهایت مجدداً به این سرویس بازگشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره