نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

رشد قیمت برخی از رمزارزها در پی سوءقصد به جان دونالد ترامپ

منبع
زوميت
بروزرسانی
رشد قیمت برخی از رمزارزها در پی سوءقصد به جان دونالد ترامپ

زومیت/ دنیای کریپتو به حادثه‌ی تیراندازی به ترامپ واکنش نشان داد و قیمت برخی توکن‌ها افزایش چشمگیری یافت.

پس‌ از سوءقصد اخیر به جان دونالد ترامپ، قیمت بزرگ‌ترین میم کوین هم‌نام او، یعنی MEGA (TRUMP)، بیش‌ از ۳۰ درصد افزایش یافت.

براساس داده‌های DexScreener، میم کوین MAGA که روی شبکه‌ی اتریوم توسعه داده شده است، بلافاصله پس از حادثه‌ی تیراندازی به ترامپ، قیمتش از ۶٫۳۱ به ۱۰٫۳۶ دلار افزایش یافت و ارزش کل بازار میم کوین مذکور در کمتر از ۴۵ دقیقه از ۲۹۳ به ۴۶۹ میلیون دلار رسید. در پی این اتفاق، قیمت چند میم کوین دیگر که نام ترامپ را در دل پروژه‌ی خود قرار داده‌اند، نیز افزایش پیدا کرد.

 TradingView
میم کوین Tremp (TREMP) مبتنی‌بر بلاک چین سولانا فقط یک‌ ساعت پس‌ از انتشار خبر سوءقصد به جان ترامپ، بیش‌ از ۶۳ درصد رشد کرد و میم کوین دیگری با نام MAGA Hat (MAGA) برای مدت کوتاهی ۲۱ درصد افزایش یافت.

ترامپ در گردهمایی طرفدارانش در پنسیلوانیا روی صحنه سخنرانی می‌کرد که چندین گلوله از جهت نامعلومی به‌سمت او شلیک شد. رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس‌ از شنیدن صدای گلوله‌ها گوشش را گرفت و درحالی‌که مأموران سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از او هجوم آوردند، روی زمین افتاد. گفتنی است که درحال‌حاضر حال او خوب اعلام شده و آسیب جدی ندیده است.

ترامپ که قبلاً به رمزارزها بدبین بود، چندین‌ بار بیت کوین را به کلاه‌برداری تشبیه کرده است. به‌هرحال، او مدتی قبل دیدگاهش درباره‌ی بیت کوین را تغییر داد و ماه گذشته در برخی گزارش‌ها اشاره شد که درصورت پیروزی ترامپ، جنگ دولت آمریکا علیه ارزهای دیجیتال پایان خواهد یافت.

 
این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره