نماد آخرین خبر

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۳ پرو فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۳ پرو فاش شد

ترنجی/ ریلمی با انتشار تیزر هایی، برخی از جزئیات تلفن های هوشمند سری ریلمی ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشته؛ هم‌اکنون اما تاریخ رونمایی این سری به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دو گوشی آینده ریلمی در تاریخ ۳۰ جولای (۹ مرداد ماه) معرفی شوند.

سری ریلمی ۱۳ پرو در راه است 
وب‌سایت GSMArena چند ساعت پیش با انتشار پستی تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۳ پرو را به‌اشتراک گذاشت. اما به‌نظر می‌رسد که انتشار زودهنگام، باعث حذف آن شد. در حال حاضر با کلیک بر روی لینک مربوط به این خبر، به گزارش دیگری در وب‌سایت GSMArena هدایت می‌شویم. خوشبختانه اما موفق به دریافت پوستر های مربوط به تاریخ رونمایی سری Realme 13 Pro شده‌ایم. این تلفن های هوشمند در تاریخ ۳۰ جولای (نهم مرداد ماه) در طی مراسمی معرفی خواهند شد.


ریلمی به‌طور رسمی برخی از جزئیات سری Realme 13 Pro را به اشتراک گذاشته است. مدل های پرو و پرو پلاس در سه رنگ سبز زمردی، طلایی و بنفش عرضه خواهند شد. رنگ سبز دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی بوده اما دو رنگ دیگر به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شوند. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که خریداران می‌توانند از بین ۴ پیکربندی، یکی را انتخاب کنند. این دو دستگاه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد.

برخی از مشخصات Realme 13 Pro Plus
گواهی TENAA برخی از مشخصات ریلمی ۱۳ پرو پلاس را فاش می‌کند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با لبه های خمیده و رزولوشن FullHD+ باشد. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ یا اسنپدراگون 7s نسل ۳ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده ریلمی را بر عهده می‌گیرد. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. ریلمی ۱۳ پرو پلاس به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5 (مبتنی بر اندروید ۱۴) عرضه می‌شود. Realme 13 Pro Plus به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی LYT-701 و لرزشگیر اپتیکال)، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-600 مجهز می‌شود. این دوربین پریسکوپی، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که این گوشی از ویژگی های عکاسی با هوش مصنوعی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.‌

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، با مشخص شدن تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۳ پرو، امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره این تلفن های هوشمند باشیم.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره