نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت جدید سامسونگ قابلیت‌های متنوعی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر فعال می‌کند

منبع
تکفارس
بروزرسانی
آپدیت جدید سامسونگ قابلیت‌های متنوعی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر فعال می‌کند

تکفارس/ سامسونگ قصد دارد با ارائه آپدیت One UI 6.1.1، قابلیت‌های موجود در گوشی‌های جدید Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 را برای برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر فعال کند.

آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی‌های جدید Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ عرضه می‌شوند. این به‌روزرسانی چندین قابلیت جدید را به‌ویژه در بخش دوربین و ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اضافه می‌کند که در نهایت برای گوشی‌های قدیمی‌تر و فعلی نیز در دسترس خواهند بود.

اگر قصد ندارید به زودی یکی از دو گوشی تاشو جدید را خریداری کنید، می‌توانید تنها با داشتن گوشی پرچمدار نسبتاً جدید سامسونگ از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.

مسئول تیم توسعه نرم افزار دوربین در انجمن‌های رسمی سامسونگ کره جزئیاتی را در مورد قابلیت‌هایی که برای گوشی‌های قدیمی‌تر منتشر می‌شود، فاش کرد. طبق گفته وی ویژگی زوم خودکار گلکسی زد فلیپ ۶ که هنگام ضبط در حالت Flex Camera به طور خودکار زوم می‌کند، به همراه حالت Flex Camcorder برای دارندگان گلکسی زد فلیپ ۵ فعال خواهد شد.

قابلیت به اشتراک گذاری فوری ویدیوی اسلو موشن بدون نیاز به ذخیره آن به عنوان یک فایل جداگانه، در دسترس دارندگان سری Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5، Galaxy S23 و Galaxy Tab S9 قرار خواهد گرفت. قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد، از جمله Portrait Studio، Sketch to Image، و Live Effect، همگی در دسترس دارندگان گوشی‌های Galaxy S22/23/24، Galaxy S23 FE و Galaxy Tab S8/9 و Galaxy Z Flip و Fold 4/5 قرار می‌گیرد.

علاوه بر موارد فوق آپدیت One UI 6.1.1 قابلیت Motion Clipper را که به شما امکان ساخت گیف از تصاویر را فراهم می‌کند، به گوشی‌های فوق اضافه خواهد کرد. همچنین ویژگی Raw Editor، که ویرایش DNG را در ویرایشگر عکس گلکسی فعال می‌کند، برای همان گوشی‌ها به استثنای Galaxy S23 FE عرضه می‌شود.

در حال حاضر سامسونگ تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای این گوشی‌ها اعلام نکرده است و تنها نوع گوشی‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند مشخص می‌باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این به‌روزرسانی برای گوشی‌های دیگر نیز منتشر شود. حال باید منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر از این به‌روزرسانی باشیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره