نماد آخرین خبر

نقشه GTA 6 دارای ۳ جزیره جدا از ایالت Leonida است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
نقشه GTA 6 دارای ۳ جزیره جدا از ایالت Leonida است

گیم فا/ بازی GTA 6 نقشه گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که ظاهراً فراتر از ایالت Leonida است و اطلاعات لو رفته به وجود سه جزیره جداگانه اشاره می‌کنند.

گفته می‌شود که GTA 6 بلندپروازانه‌ترین بازی راکستار (Rockstar) محسوب می‌شود و این تیم در تلاش برای دستیابی به سطحی از کمال است که قبلاً دیده نشده بود. با وجود این قول‌ها وعده‌ها، هنوز چیزهای زیادی در مورد عنوان ناشناخته باقی مانده است.

راکستار قبلاً تأیید کرده است که داستان بازی در ایالت Leonida جریان دارد. با این حال، هیچ بازی از سری GTA بدون محتوای اضافی زیاد کامل نخواهد شد و GTA 6 نیز تفاوتی نخواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، جدیدترین اثر جهان باز راکستار قرار است سه جزیره مجزا را ارائه دهد.

این اطلاعات از سوی منابع متعددی ارائه شده است. تایلر مک‌ویکر (Tyler McVicker)، منبع افشاگر، قبلاً هنگامی که در مورد GTA 6 از او پرسیده شد، به گنجاندن نقشه کوبا اشاره کرده بود. او همچنین فاش کرد که این بازی بر اساس ایالت Flordia خواهد بود و نقشه به کوبا گسترش می‌یابد. همچنین افشاگر دیگری اشاره کرد که بازی دارای سه جزیره خواهد بود. یکی از این جزیره‌ها از باهاما الهام گرفته شده و هویت سومی تاکنون ناشناخته است.

با ترکیب این اطلاعات، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که نقشه بزرگی را کاوش کنند که بسیار گسترده‌تر از ایالت لئونیدا خواهد بود. منابع افشاگر می‌گویند که نقشه GTA 6 به اندازه‌ چیزی که همه می‌خواهند نخواهد بود، اما همچنان یک جهش بزرگ نسبت GTA 5 را ارائه می‌دهد. ظاهراً بر اساس اطلاعات منتشر شده، راکستار قصد دارد این بار نسبت به قبل ساختمان‌ها را بیشتر قابل تعامل کند. اگر این موضوع درست باشد، مطمئناً می‌تواند اندازه کوچکتر از حد انتظار نقشه را جبران کند.

GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. تریلر این بازی اخیراً به بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید دست یافته است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره