نماد آخرین خبر

هوش مصنوعی جمینای اکنون از لاک‌اسکرین گوشی‌های اندروید هم به سؤالات کاربر پاسخ می‌دهد

منبع
زوميت
بروزرسانی
هوش مصنوعی جمینای اکنون از لاک‌اسکرین گوشی‌های اندروید هم به سؤالات کاربر پاسخ می‌دهد

زومیت/ امکان دست‌یابی به پاسخ سؤالات با استفاده از قابلیت صفحه‌قفل جمینای آسان‌تر از پیش خواهد شد.
 
هوش مصنوعی جمینای مدتی است که به‌آرامی جایگزین گوگل اسیستنت شده و احتمالاً به‌زودی جایگاه اصلی‌ترین دستیار دیجیتالی را از آن‌ِ خود خواهد کرد.

تابه‌حال اگر کاربران از جمینای در صفحه‌‌ی قفل سؤالی می‌پرسیدند، فقط پاسخ‌هایی درحد نمایش تایمر یا متوقف‌کردن پخش موسیقی دریافت می‌کردند و اگر سؤال پیچیده‌تر و خاص‌تری مانند آب‌وهوا پرسیده می‌شد، هوش مصنوعی جمینای از کاربر درخواست می‌کرد که قفل گوشی را باز کند.

براساس گزارش Android Authority،‌ به‌نظر می‌رسد گوگل، جمنای را برای لاک‌اسکرین به‌روزرسانی کرده تا کاربران بتوانند درحالت قفل نیز پاسخ سؤالات پیچیده‌تر خود را دریافت کنند. اکنون کاربران می‌توانند سؤالاتشان را بدون خارج‌شدن از صفحه‌ی قفل بپرسند و بلافاصله پاسخ خود را دریافت کنند. با ضربه‌زدن روی هرقسمت از صفحه‌نمایش، جمینای از کاربران می‌خواهد که برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر، قفل گوشی را باز کنند.


Android Authority

باتوجه‌به اسکرین‌شات‌های منتشرشده،‌ یکی‌دیگر از قابلیت‌های جدیدی که برای لاک‌اسکرین درنظر گرفته شده، تنظیمات جمینای در صفحه‌‌ی قفل است که به کاربران امکان می‌دهد جمینای را در صفحه‌ی قفل، خاموش یا روشن کنند.

قابلیت استفاده‌ی نسبتاً پیشرفته‌تر از جمنای در صفحه‌ی قفل هنوز برای همه‌ی کاربران فعال نشده است و ممکن است نیاز باشد که کاربران خودشان برای فعال‌سازی این قابلیت اقدام کنند.

گوگل قصد دارد ویژگی چندپنجره‌ای (multiwindow) جمینای را در گوشی گلکسی زد فولد ۶ ایجاد کند. قابلیت چندپنجره‌ای به‌ کاربران امکان می‌دهد که به‌طور همزمان از دو پنجره‌ای که برای جمنای به‌نمایش درمی‌آید، استفاده کرده و از ویژگی‌های جمنای بهره ببرند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر