نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

HMD اسکای‌لاین معرفی شد؛ شبیه به نوکیا N9 با قابلیت تعمیر سریع و آسان

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
HMD اسکای‌لاین معرفی شد؛ شبیه به نوکیا N9 با قابلیت تعمیر سریع و آسان

دیجیاتو/ HMD به‌طور خاص روی تعمیرپذیری دستگاه تمرکز کرده تا بتوانید نمایشگر ترک‌خورده یا باتری خراب آن را در کمتر از 10 دقیقه تعویض کنید.

HMD از قدرتمندترین گوشی برند شخصی خود با نام اسکای‌لاین (Skyline) رونمایی کرد. طراحی HMD اسکای‌لاین شبیه به نوکیا N9 است و HMD در آن به‌طور خاص روی تعمیرپذیری تمرکز کرده تا بتوانید نمایشگر ترک‌خورده یا باتری خراب دستگاه را در کمتر از 10 دقیقه تعویض کنید.

مشخصات گوشی HMD اسکای‌لاین

گوشی جدید HMD Skyline دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز است. در حفره بالای نمایشگر آن نیز یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی وجود دارد.

در داخل، این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2، 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از طریق اسلات کارت micro SD نیز می‌تواند فضای داخلی آن را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

روی پنل پشتی دستگاه یک ماژول مستطیلی دیده می‌شود که یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با امکان زوم 4 برابری در آن قرار گرفته است. HMD همچنین در آن از هوش مصنوعی Capture Fusion به کار گرفته است که جزئیات عکس‌های گرفته‌شده را افزایش می‌دهد.

پنل پشتی Skyline به‌سادگی و با بازکردن یک پیچ جدا می‌شود و سپس با استفاده از کیت‌های استاندارد iFixit، می‌توان نمایشگرهای ترک‌خورده، درگاه شارژ و باتری گوشی را تعویض کرد.

HMD اسکای‌لاین دارای یک باتری 4600 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سیمی 33 وات و 15 وات مغناطیسی Qi2 پشتیبانی می‌کند. روی لبه کناری دستگاه نیز یک دکمه قابل‌تنظیم وجود دارد که برای دسترسی سریع به برنامه‌ها و قابلیت‌های گوشی می‌توان از آن کمک گرفت.

در نهایت، این گوشی اندروید 14 را اجرا می‌کند و 2 به‌روزرسانی سیستم‌عامل و 3 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت گوشی HMD اسکای لاین

گوشی جدید HMD با قیمت 399 یورو / 499 دلار عرضه می‌شود و باید اشاره کرد که هیچ آداپتوری در جعبه آن وجود ندارد. در وب‌سایت HMD نیز شارژر دیواری 33 واتی آن با قیمت 30 پوند قابل دسترس است یا می‌توان یک آداپتور دو پورته 30 وات با قیمت 20 پوند تهیه کرد.

قطعات دستگاه را نیز می‌توان مستقیماً از وب‌سایت سازنده خریداری کرد. قیمت نمایشگر آن 95 دلار، کاور باتری 30 دلار، باتری 25 دلار و درگاه شارژ 20 دلار است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر