نماد آخرین خبر

عمر باتری گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro مشخص شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
عمر باتری گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro مشخص شد

ترنجی/ زیرند ZTE یعنی Nubia دو هفته پیش گوشی های گیمینگ RedMagic 9S Pro و 9S Pro Plus را معرفی کرد. باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی‌آمپری در مدل پرو استفاده شده که جز بزرگترین باتری‌های استفاده شده در یک موبایل با ابعاد عادی محسوب می‌شود. به تازگی عمر باتری گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro مشخص شده و یک ۶۵۰۰ میلی‌آمپری جذاب را به نمایش گذاشته است.

عمر باتری گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro
 

عمر باتری ردمجیک ۹ اس پرو
همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، عمر باتری ردمجیک ۹ اس پرو امتیاز جذاب بالای ۱۷ ساعت را ثبت می‌کند. هر چند اگر بخواهید با نسل قبلی‌اش مقایسه کنیم، افت عملکرد جزئی وجود دارد. این افت را می‌توان به دلیل تراشه اورکلاک شده کوالکام نیزر دانست.

موضوع مورد توجه در بخش گیمینگ است. این گوشی که برای همین منظور هم طراحی شده تقریبا ۱۲ ساعت ممتد می‌تواند با شما بماند و با آن بازی کنید. این عملکرد بسیار خوبی است که در دیگر پرچمدارهای اندرویدی یا حتی آیفون ۱۵ پرو مکس وجود ندارد.


 سرعت شارژ شدن ردمجیک ۹ اس پرو
گوشی گیمینگ Red Magic 9S Pro مانند مدل قبلی خود دارای باتری بزرگ 6500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ 80 واتی با استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند. از این رو، تعجب آور نیست که این دو گوشی عملا با یک نرخ شارژ می شوند.

با شارژر ارائه شده در جعبه، Red Magic 9S Pro در مدت پانزده دقیقه تا 49 درصد شارژ می‌شود. 30 دقیقه شارژر به 85 درصد خواهد رسید و شارژ کامل فقط 41 دقیقه طول کشید.

نظر شما درباره عملکرد این گوشی گیمینگ Nubia در بخش باتری چیست؟ فکر نمی‌کنید بقیه گوشی‌ها نیز بد نیست به این حجم باتری فکر کنند؟ باتری که در این دستگاه وزن را خیلی هم بالا نبرده و ۲۲۹ گرم است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره