نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

شیائومی از گوشی تاشو میکس فلیپ رونمایی کرد؛ رقیب جذاب گلکسی زد فلیپ

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
شیائومی از گوشی تاشو میکس فلیپ رونمایی کرد؛ رقیب جذاب گلکسی زد فلیپ

دیجی کالا/ شیائومی امروز در کنار گوشی تاشو میکس فولد ۴، از گوشی تاشو عمودی میکس فلیپ هم رونمایی کرد که رقیب بسیار جذابی برای سری گلکسی زد فلیپ محسوب می‌شود. نمایشگر بیرونی این گوشی، ۴.۰۱ اینچ اندازه دارد که رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۱.۵K و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نمایشگر بیرونی گوشی نیز دارای یک اسپیکر مکالمه اختصاصی و میکروفونی در بالای حاشیه بالایی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی، تماس برقرار کنند. این نمایشگر از یک کیبورد کامل به همراه بخش‌بندی هوشمند، عکاسی تمام‌صفحه و سایر قابلیت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند که آن را هم کاربردی و هم از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر می‌کند.

 
صفحه نمایش اصلی داخلی شیائومی میکس فلیپ اندازه ۶.۸۶ اینچی داشته و از همان رزولوشن، رفرش‌ریت و حداکثر روشنایی نمایشگر ثانویه بهره می‌برد. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شده. وزن این گوشی با وجود تاشو بودن سبک بوده و تنها ۱۹۲ گرم است و ضخامت آن در حالت بسته به ۱۵.۹۹ میلی‌متر می‌رسد.


در ماژول دوربین، شیائومی میکس فلیپ دارای یک دوربین دوگانه در پشت با برند لایکا است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OIS و یک واحد تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی شناور با زوم ۲ برابر است. صفحه‌نمایش داخلی دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که در داخل یک حفره قرار دارد. شیائومی میکس فلیپ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. این گوشی می‌تواند تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 داشته باشد. همچنین برای خنک‌سازی دستگاه، از یک محفظه خنک‌کننده بخار سه بعدی استفاده شده است. این گوشی تاشو انرژی خود را از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات تأمین می‌کند. از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

شیائومی میکس فلیپ در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی تاشو عمودی برای مدل پایه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از ۵۹۹۹ یوان چین (حدود ۸۲۵ دلار آمریکا) شروع می‌شود. مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن ۶۴۹۹ یوان چین (حدود ۸۹۴ دلار آمریکا) و نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی آن ۷۲۹۹ یوان چین (حدود ۱۰۰۴ دلار آمریکا) قیمت دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم