نماد آخرین خبر

آهنربا ممکن است برخی از قابلیت‌های گلکسی رینگ را مختل کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
آهنربا ممکن است برخی از قابلیت‌های گلکسی رینگ را مختل کند

زومیت/ ظاهراً مشخص شده است که گلکسی رینگ به قرارگیری در کنار آهنربا حساس است و عملکرد آن مختل می‌شود.
 
سامسونگ پس‌از سال‌ها تلاش، در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ از حلقه‌ی هوشمند خود با نام گلکسی رینگ رونمایی کرد. این گجتِ پوشیدنی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد که احتمالاً برای استفاده‌ی طولانی مدت و بهره‌مندی از حداکثر توانایی‌های آن، نیاز است تا کاربر به برخی نکات توجه کند.

ظاهراً آهنربا ممکن است برخی از قابلیت‌های گلکسی رینگ را مختل کند. قرارگیری این گجت پوشیدنی در کنار آهنربا می‌تواند دقت قابلیت شمارش گام‌ها را در گلکسی رینگ کاهش دهد. سامسونگ در صفحه‌ی پشتیبانی خود اعلام کرده است، در صورتی که آهنربا یا شیء مغناطیسی در دستی که انگشتر در آن قرار دارد نگهداری شود، ممکن است تأثیر منفی بر برخی ویژگی‌ها از جمله گام‌شمار داشته باشد.

علاوه‌بر تأثیر آهنربا بر عملکرد حلقه‌ی هوشمند سامسونگ، ظاهراً درصورت نگهداری طولانی مدت گلکسی رینگ در کیس مخصوص نگهداری و استفاده نکردن از آن، بالشتک‌های لاستیکی درون محفظه می‌توانند موجب ایجاد فرورفتگی جزئی روی حلقه شوند. بنابر گفته‌ی سامسونگ، این فرورفتگی‌ها تأثیری در عملکرد این گجت نخواهند داشت.

سامسونگ همچنین توصیه می‌کند از پوشیدن هم‌زمان انگشترهای فلزی در کنار یا همان انگشتی که گلکسی رینگ قرار دارد، خودداری کنید. همچنین هنگام بلند کردن یا جابه‌جایی اجسام سنگین و سخت، باید گلکسی رینگ را از دست درآورید.

سامسونگ می‌گوید نباید هنگام انجام تمرینات ورزشی با دستگاه‌های بدنسازی، گلکسی رینگ را به‌دست داشته باشید. این موضوع به ویژه در تمریناتی که شامل گرفتن یک میله‌ی سخت شبیه به هالتر است، توصیه می‌شود. به عقیده‌ی سامسونگ، پوشیدن گلکسی رینگ هنگام کار با چنین وسایلی «می‌تواند باعث آسیب‌ دیدن دست شود.»

به‌نظر می‌رسد نگرانی سامسونگ این است که گلکسی رینگ تحت فشار خم شده یا بشکند و به انگشت کاربر آسیب بزند. احتمال وقوع چنین اتفاقی مشخص نیست، اما سامسونگ نمی‌خواهد کاربران ریسک کنند.

سامسونگ همچنین می‌گوید: «درصورت بی‌دقتی، حتی در حین انجام فعالیت‌های روزمره نیز ممکن است روی گلکسی رینگ خراش بیفتد یا دچار ساییدگی شود» و این نوع آسیب تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد.

سامسونگ توصیه می‌کند برای جلوگیری از چنین اتفاقات ناخوشایندی، گلکسی رینگ را در انگشت دستی که با آن‌ کارهای سنگین انجام نمی‌دهید، بپوشید.
 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره