نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

تاریخ معرفی گوشی آنر X60i اعلام شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تاریخ معرفی گوشی آنر X60i اعلام شد

ترنجی/ هفته گذشته بود که مشخصات و طراحی گوشی آنر X60i لو رفت. این یک گوشی هوشمند اقتصادی در سبد محصولات برند Honor خواهد بود که به لحاظ طراحی سعی می‌کند بالارده‌تر دیده شود. اگر طرفدار چنین محصولی هستید باید بگویم که تاریخ معرفی گوشی آنر X60i اعلام شده و ۵ مرداد ۱۴۰۳ رسما رونمایی می‌شود.

تاریخ معرفی گوشی آنر X60i
برخی از مشخصات آنر X60i پیش‌تر گزارش شده بود. حتی این گوشی حتی در مراحل دریافت گواهی TENAA نیز رصد شده است. در حال حاضر، آنر به طور رسمی پیش فروش آنر X60i را آغاز کرده و این گوشی قرار است در تاریخ ۵ مرداد وارد بازار شود.

در حالی که آنر هنوز قیمت Honor X60i را در وب سایت رسمی خود اعلام نکرده، آنها رنگ بندی را اعلام کرده‌اند. این گوشی در رنگ‌های مشکی فانتوم، بنفش مرجانی، سفید ماه و آبی ابری عرضه می‌شود.


گوشی Honor X60i با طراحی شبیه به آیفون، دارای گوشه‌های منحنی و لبه‌های صاف است. در جلو یک سوراخ نمایشگر کپسولی برای دوربین سلفی وجود دارد. اگرچه وب‌سایت رسمی آنر مشخصات این محصول را به صورت کامل منتشر نکرده، اما اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است بسیار باریک بوده و با ضخامت 7.18 میلی‌متر عرضه شود. دیدن یک گوشی باریک با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ 35 وات بسیار عالی است.

گوشی آنر X60i دارای تراشه مدیاتک Dimensity 6080 خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در سه مدل زیر عرضه شود:

۱- مدل 8 گیگابایت حافظه رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی

۲- مدل 12 گیگابایت حافظه رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی

۳- مدل 12 گیگابایت حافظه رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی

این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع IPS با رزلوشن FHD است. این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با دوربین‌های 50 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. گزارش‌های قبلی قیمت اولیه 235 دلار را برای این محصول نشان می‌دادند.


نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی آنر هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره