نماد آخرین خبر

هواوی احتمالاً گوشی تاشو نوا فلیپ را پیش از سری نوا 13 رونمایی می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
هواوی احتمالاً گوشی تاشو نوا فلیپ را پیش از سری نوا 13 رونمایی می‌کند

دیجیاتو/ ظاهراً هواوی رونمایی سری نوا 13 را به تأخیر می‌اندازد و به جای آن ابتدا گوشی تاشو نوا فلیپ را معرفی می‌کند.

ظاهراً عرضه گوشی‌های هوشمند سری Nova 13 مورد انتظار هواوی به تعویق افتاده است. این گوشی‌ها که در ابتدا برای عرضه در ماه آگوست (مرداد-شهریور 1403) برنامه‌ریزی شده بودند، ظاهراً قرار نیست در بازه زمانی ذکرشده عرضه شوند، اما هواوی قصد ندارد ماه آگوست را بدون معرفی محصول به پایان برساند و احتمالاً یک گوشی جذاب تاشو را معرفی خواهد کرد؛ این گوشی تاشو صدفی طبق گزارش‌ها نوا فلیپ نام دارد.

به گزارش «گیزموچاینا» و به نقل از منبع آگاه «دیجیتال چت استیشن»، هواوی درحال آماده‌شدن برای رونمایی از یک گوشی تاشو با برند Nova است. درحالی‌که جزئیات احتمالی در مورد نوا فلیپ اندک است، اما شهرت سری Nova برای ارائه ویژگی‌های پیشرفته با قیمت‌های رقابتی این امید را می‌دهد که این گوشی مشخصات و قیمتی مناسب داشته باشد.

مشخصات احتمالی سری نوا 13
در مورد سری نوا 13، زمزمه‌ها به چند ویژگی جالب اشاره دارند؛ شایعه شده است که مدل‌های Pro و Ultra دارای اتصال ماهواره‌ای هستند؛ این ویژگی در چند وقت اخیر مورد توجه سازندگان موبایل و کاربران قرار گرفته است. قلب تپنده این دستگاه‌ها می‌تواند همان تراشه پرچم‌دار Kirin 9010 باشد که سری جدید Huawei Pura 70 از آن بهره می‌برد.

سری نوا 13 همچنین ممکن است وارث برند دوربین XMAGE باشد که درحال‌حاضر در پرچمداران Pura و Mate هواوی یافت می‌شود. همچنین ظاهراً این سری عکاسی سلفی بهبودیافته با دوربین‌های جلوی دوگانه ارائه می‌دهد.

در زمینه صفحه‌نمایش، احتمالاً یک صفحه‌نمایش تخت برای Nova 13 استاندارد وجود خواهد داشت، درحالی‌که مدل‌های دیگر ممکن است طراحی کمی خمیده داشته باشند. شایعه شده که همه مدل‌های این خانواده صفحه‌نمایشی با وضوح 1.5K ارائه می‌دهند. لازم به‌ذکر است که این جزئیات هنوز به‌صورت رسمی توسط هواوی تأیید نشده است.

درحالی‌که تأخیر احتمالی در عرضه سری Nova 13 برای طرفداران ناامیدکننده است، معرفی و عرضه یک گوشی تاشو، ابعاد جذابی به مجموعه گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌بخشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر