نماد آخرین خبر

تریلر جدید Warhammer 40,000: Space Marine 2 دشمنان بازی را نمایش می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ تریلر تازه منتشر شده از بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 اطلاعات بیشتری از توده تیرانیدها به نمایش می‌گذارد.
  
استودیو Saber همچنان در حال کار روی بخش‌های مختلف بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 است و در تریلر اخیری که از این بازی منتشر کرده است جزئیات بیشتری از یکی از تیرانیدها، دشمنان اصلی بازی منتشر کرده است. تیرانیدها مانند زنبورها به‌صورت گروهی حمله می‌کنند و هر چیزی را که سر راهشان باشد نابود می‌کنند.

همان‌طور که در این تریلر می‌توانید ببینید، هورمیگانت‌ها سریع هستند اما اگر تنها باشند به‌راحتی از بین می‌روند. اگر ۱۰۰ها عدد از این موجودات همزمان به شما حمله کنند، بهترین استراتژی استفاده از یک شوکر برقی قدرتمند یا فرار پشت فنس‌ها و استفاده از شمشیرهای زنجیرشده به یکدیگر است. جاگیری آن‌ها در بازی دو حالت دارد: یا به‌صورت متراکم و در نزدیکی شما پخش شده‌اند یا در دوردست ازدحام کرده‌اند.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی که ساخت آن به پایان رسیده است، اخیرا شاهد لو رفتن یک نسخه قدیمی‌تر از خود بود که با بیانیه مشترک استودیوهای Saber و Focus و درخواست از طرفداران برای تجربه نسخه اصلی بازی همراه شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره