نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سایبرتراک تسلا هم به فورتنایت آمد!

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ ماشین سایبرتراک (Cybertruck) را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ماشین‌های تولید شده در این چند سال اخیر دانست. این وانت برقی با طراحی بسیار خاص و قدرت زیادی که دارد توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند و شرکت سازنده نیز تمام تلاش خود را کرده تا این خودرو را مشهور کند. به همین دلیل شرکت تسلا برای مشهور شدن این ماشین دست به کارهای عجیبی زده است.

برای مثال یکی از تبلیغات اولیه سایبرتراک مسابقه آن با یک پورشه ۹۱۱ توربو اس بود. در این ویدیو نشان داده شد که سایبرتراک به راحتی توربو اس را شکست داد و نکته جالب اینجا بود که سایبرتراک در حال حمل یک سایبرتراک دیگر بود. این تبلیغ باعث شد تا سر و صدای زیادی به پا بشود و حتی برخی آن را تقلبی بدانند. بحث اینجاست که این موضوع چه واقعی و چه غیر واقعی باعث شد که توجه زیادی به این ماشین بشود.

حال نوبت به دنیای گیمینگ رسیده و وقتی بحث از همکاری می‌شود نام فورتنایت (Fortnite) می‌درخشد. در این مدت بازی فورتنایت همکاری‌های زیادی با شرکت‌های مختلف داشته و این دفته نوبت به تسلا رسیده است. شما می‌توانید از چند روز آینده ماشین سایبرتراک را در بازی فورتنایت داشته باشید. این اولین بار است که سایبرتراک در دنیای گیمینگ حضور داشته و شروع کار خود را با بازی فورتنایت انجام داده است.


شما می‌توانید به راحتی در بخش ماشین‌ها سایبرتراک را انتخاب کرده و از آن در بازی استفاده کنید.

نکته اینجاست که بسیاری از افراد ماشین سایبرتراک را در بازی‌های دیگر دیده‌اند ولی همه آن‌ها غیررسمی بوده و توسط ماد به بازی اضافه شده‌اند. برای مثال در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) این ماشین وجود داشته ولی با استفاده از یک ماد به آن اضافه شده است. این اتفاق برای عناوینی مثل ماینکرفت و حتی راکت لیگ (Rocket League) هم افتاده است.

حال نوبت به یک عرضه واقعی در دنیای گیمینگ رسیده و سایبرتراک به دنیای بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرده است. چندی پیش شرکت اپیک (Epic) سازنده بازی فورتنایت در یک تریلر رسمی از این ماشین استفاده کرده و یکی از نمادهای بازی فورتنایت یعنی فیش استیک (Fishstick) سوار این ماشین عجیب بوده است. در این ویدیوی کوتاه تمرکز زیادی روی ماشین بوده و نکته جالب اینجاست که سایبرتراک با دنیای فورتنایت همخوانی جالبی دارد.

این تریلر شباهت زیادی به تبلیغ دیگر ماشین سایبرتراک دارد که در آن این ماشین در مقابل یک وانت فورد قرار گرفته بود. سایبرتراک در این مبارزه هم برنده می‌شود ولی فورد هم به این ماجرا معترض بوده و اعلام کرد که به دنبال یک مقابله دیگر میان ماشین‌های خود و سایبرتراک است.

به طور کلی سایبرتراک ظاهر خاصی دارد و همین موضوع باعث شده که اخبار زیادی از آن منتشر بشود. از طرفی شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این ماشین را مشهور کند و عملکرد نسبتاً خوبی هم داشته است. بحث اصلی اینجاست که ظاهر این ماشین برای دنیای گیمینگ بسیار مناسب است و پتانسیل خیلی خوبی برای شرکت در عناوینی مثل فورتنایت یا حتی هیلو دارد. با این حال سایبرتراک از لحاظ رانندگی جذابیت خاصی نداشته و به همین دلیل است که در بازی‌های مثل فورتزا وجود ندارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره