نماد آخرین خبر

سامسونگ 17 هزار گلکسی زد فلیپ 6 را به ورزشکاران المپیک 2024 پاریس اهدا کرد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
سامسونگ 17 هزار گلکسی زد فلیپ 6 را به ورزشکاران المپیک 2024 پاریس اهدا کرد

ترنجی/ سامسونگ درجریان رویداد Unpacked اخیر خود در پاریس، نسخه خاص Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition را معرفی کرده بود. در آن زمان، سامسونگ اعلام کرد که این گوشی هوشمند سفارشی قرار است به تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک و پارالمپیک پیش‌رو هدیه داده شود. اکنون، در فاصله‌ی تنها دو روز تا آغاز رسمی بازی‌های المپیک، این شرکت به وعده خود عمل کرده و تعداد 17 هزار دستگاه گلکسی زد فلیپ 6 Olympic Edition را به ورزشکاران المپیک 2024 پاریس تحویل داد.

توزیع گلکسی زد فلیپ 6 میان ورزشکاران المپیک
سامسونگ اعلام کرد که به‌تازگی توزیع Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition را برای نزدیک به 17,000 ورزشکار شرکت‌کننده آغاز کرده است که می‌توانند حتی قبل از عرضه رسمی نسخه استاندارد این دستگاه به بازار، آن را زودتر از سایرین تجربه کنند.


Samsung Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition

Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition در رنگ زرد سفارشی با لوگوی المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 که در پنل پشتی حکاکی شده است، عرضه می‌شود. هر دستگاه همچنین دارای یک سیم‌کارت ازپیش‌نصب‌شده با 100 گیگابایت اینترنت 5G است که توسط اپراتور Orange ارائه می‌شود.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد Samsung Wallet با کارت دسترسی رایگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین برخی از برنامه‌های المپیک نیز در این دستگاه‌ها بارگیری شده است. طبق گفته سامسونگ هدف از این اقدام، «کمک به ورزشکاران به‌منظور بهره‌مندی از تجربیات جدید و ارتباط با افراد جدید درحالی‌که در پاریس هستند» می‌باشد.


Deizy Nhaquile، ورزشکار تیم موزامبیک، گلکسی زد فلیپ 6 Olympic Edition و گلکسی اس 21 Olympic Games Edition خود را از المپیک توکیو به‌نمایش می‌گذارد.

سامسونگ از المپیک سال 1998 ناگانو، همواره یکی از شرکای اصلی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) بوده و از سال 2014 تاکنون گوشی‌های گلکسی سفارشی‌سازی‌شده را به ورزشکاران المپیک اهدا کرده است.


توزیع گلکسی زد فلیپ 6 میان ورزشکاران المپیک

گلکسی زد فلیپ 6 نسخه المپیک پس از مدل ویژه Winter Dream White گوشی گلکسی زد فلیپ 3 که برای سال 2022 پکن عرضه شده بود، دومین تاشوی سامسونگ است که تحت پوشش المپیک قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره اقدام سامسونگ در اهدای 17 هزار دستگاه Galaxy Z Flip 6 به ورزشکاران المپیک 2024 چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم