نماد آخرین خبر

تیک‌تاک ابزاری مشابه شزم برای شناسایی موسیقی معرفی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
تیک‌تاک ابزاری مشابه شزم برای شناسایی موسیقی معرفی کرد

زومیت/ تیک‌تاک با الگوگیری از شزم، ابزاری برای شناسایی موسیقی در اپلیکیشن خود معرفی کرد.
 
تیک‌تاک ابزاری مشابه شزم برای شناسایی موسیقی در اپلیکیشن خود معرفی کرد. ظاهرا کاربران می‌توانند با خواندن بخشی از آهنگ، نام و مشخصات آن را پیدا کنند. شزم اپلیکیشنی متعلق به اپل است که به شما در پیدا کردن موسیقی مدنظرتان کمک می‌کند.

ابزار جدید تیک‌تاک به‌نام Sound Search، با خواندن، زمزمه کردن یا پخش موسیقی، مشخصات آن را پیدا می‌کند. از آن‌جا که تیک‌تاک پلتفرمی ویدیومحور محسوب می‌شود، ویدیوهای محبوب با آهنگ شناسایی‌شده را نمایش می‌دهد.

تیک‌تاک به تک‌کرانچ می‌گوید که ابزار جدیدش به طور خاص برای شناسایی موسیقی‌ها ایجاد شده است؛ اما به نظر می‌رسد که می‌تواند برخی از صداها و میم‌های محبوب را نیز پیدا کند.

با کلیک روی نماد میکروفون در تب جست‌وجوی تیک‌تاک، قابلیت Sound Search قابل استفاده است. در حال حاضر این قابلیت فقط برای گروه کوچکی از کاربران در دسترس قرار گرفته است. فعلا مشخص نیست که کاربران تیک‌تاک در کدام مناطق به Sound Search دسترسی خواهند داشت.

شزم قادر به شناسایی آهنگ‌ها از طریق زمزمه‌کردن نیست؛ اما به‌روزرسانی سال گذشته امکان شناسایی موسیقی‌های پخش‌شده در اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک را فراهم کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره