نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

هواوی نوا فلیپ در راه است؛ بازیگر جدید در بازار گوشی‌های تاشو

منبع
ديجي رو
بروزرسانی

دیجی رو/ بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به زودی یک بازیگر جدید را به خود خواهد دید، این بار از سوی شرکت هواوی. پس از معرفی گوشی تاشو هواوی پاکت 2 در اوایل سال 2024، این غول فناوری چینی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از یک مدل جدید در خط تولید گوشی‌های تاشو خود است.

تیزر هواوی برای گوشی نوا فلیپ با صفحه نمایش مربعی
هواوی در حال آماده‌سازی برای معرفی جدیدترین گوشی تاشو خود با نام نوا فلیپ (Nova Flip) است. این شرکت یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده که در آن یکی از اعضای گروه موسیقی TFBoys، این گوشی تاشو با طراحی صدفی و رنگ سبز لیمویی را به نمایش می‌گذارد.



ویژگی‌های نوا فلیپ
گوشی تاشو نووا فلیپ دارای یک نمایشگر مربعی در قسمت جلویی است که در کنار جزیره دوربین قرار گرفته است. هر چند این نمایشگر به نسبت استانداردهای فعلی کوچک‌تر است و فضای کمتری نسبت به پنل‌های موتورولا ریزر پلاس (2024) و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 دارد، اما همچنان بزرگتر از نمایشگرهای گوشی‌های تاشو سری هواوی پاکت می‌باشد.

تیزر این گوشی با صدای کلیک‌ها و کلاک‌هایی که نام گوشی جدید را به کد مورس اعلام می‌کنند، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. از این ویدیو می‌توان دریافت که نوا فلیپ دارای دوربین دوگانه در پشت، دوربین تکی در نمایشگر داخلی و دکمه پاور صاف است که احتمالاً به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

جنس فریم و پنل پشتی گوشی
به نظر می‌رسد فریم نوا فلیپ از جنس فلز باشد، اما جنس پنل پشتی آن همچنان یک معما باقی مانده است. احتمال دارد که از شیشه یا چرم وگان، یا ترکیبی از هر دو ساخته شده باشد.


معرفی و عرضه در بازار
هواوی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از نوا فلیپ در هفته آینده و در جریان رویدادی در تاریخ 6 اوت () در چین است. هنوز تأیید نشده است که آیا این گوشی به بازارهای جهانی نیز خواهد رسید یا نه، اما احتمال آن وجود دارد.

سری نوا از برند هواوی با طراحی‌های شیک و مقرون‌به‌صرفه به دنبال جذب جوانان است. این سری به اندازه سری پرچمدار P یا Mate لوکس نیست، اما تعادلی بین ویژگی‌ها و قیمت فراهم می‌کند. با گسترش بازار گوشی‌های تاشو و افزایش قیمت‌ها، معرفی یک گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه مانند نوا فلیپ می‌تواند تصمیم هوشمندانه‌ای باشد.


با ارائه یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه مانند نوا فلیپ، هواوی می‌تواند به بازار بزرگ‌تری دست پیدا کند و موقعیت خود را به عنوان دومین بازیگر بزرگ در بازار گوشی‌های تاشو تقویت کند. همچنین با شایعاتی درباره اولین گوشی با دو خط تا در دنیا که امسال ممکن است معرفی شود، هواوی می‌تواند فاصله خود را با سامسونگ (پیشرو فعلی) کاهش دهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره