نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

طراحی و مشخصات ناتینگ فون (2a) پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
طراحی و مشخصات ناتینگ فون (2a) پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

دیجیاتو/ ناتینگ ظاهراً در این گوشی نیز از همان زبان طراحی مدل معمولی استفاده کرده است.

اخیراً ناتینگ اعلام کرده است که فون (2a) پلاس را 31 ژوئیه (10 مرداد 1403) در هند معرفی خواهد کرد. در‌حالی‌که این برند برخی جزئیات ازجمله چیپست این دستگاه را تأیید کرده است، طراحی آن نامشخص بود، اما حالا طبق گزارشی جدید، عکسی ظاهراً واقعی از این گوشی افشا شده که طراحی کامل پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش «اسمارت پریکس»، تصویر لورفته نشان می‌دهد که طراحی ناتینگ فون (2a) پلاس تقریباً شبیه به ناتینگ فون (2a) معمولی است. این گوشی دارای روکش دو رنگ نقره‌ای و خاکستری و همچنین سیستم دوربین دوگانه به صورت افقی است.

ظاهراً سه چراغ LED، ماژول گرد دوربین را تزئین می‌کند. این گزارش همچنین می‌گوید که طراحی جعبه آن با تلفن (2a) یکسان است؛ به نظر می‌رسد تنها تفاوت قابل توجه، درج کلمه «Plus» روی جعبه دستگاه باشد.

ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد انتظار گوشی ناتینگ فون 2a پلاس
طبق گزارش‌ها، ناتینگ فون (2a) پلاس صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED دارد که وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود که این صفحه‌نمایش دارای حداکثر روشنایی 1300 نیت، اسکنر اثر انگشت و محافظ گوریلا گلس 5 باشد.

در داخل دستگاه، Nothing Phone (2a) Plus با چیپست دایمنسیتی 7350 پرو همراه خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه با 8 و 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. نوع این رم‌ها LPDDR4x و نوع حافظه UFS 2.2 خواهد بود. احتمالاً یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 50 وات نیز این دستگاه را همراهی خواهد کرد.

در نهایت، انتظار می‌رود که ناتینگ فون 2a پلاس یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی داشته باشد و دوربین سلفی نیز از سنسور 32 مگاپیکسلی بهره ببرد.

گوشی‌های برند ناتینگ به‌دلیل طراحی و رابط کاربری خاص‌شان، توانسته‌اند در سراسر دنیا توجهات را به خود جلب کنند. باید منتظر ماند و دید که این گوشی نیز می‌تواند در جذب کاربران موفق عمل کند یا خیر.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر