نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

شارژر 45 واتی جدید گوگل برای سری پیکسل 9 فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
شارژر 45 واتی جدید گوگل برای سری پیکسل 9 فاش شد

ترنجی/ با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد آینده Made by Google گوگل با محوریت رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار این شرکت در تاریخ 13 آگوست/23 مرداد، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های پرچمدار این شرکت به بیرون درز می‌کند. درحالی‌که بیشترین توجهات به سری Pixel 9 و Pixel Watch 3 معطوف شده است، افشاگری جدید به یک وسیله جانبی کمتر شناخته‌شده اما حیاتی از سوی گوگل اشاره می‌کند: یک شارژر جدید 45 واتی USB-C.

شارژر 45 واتی جدید گوگل
تصاویر شارژر جدید گوگل توسط افشاگر MysteryLupin به اشتراک گذاشته است. با عرضه از گوشی‌های پیکسل آینده، گوگل طراحی سنتی مربعی شارژر خود را به‌نفع طراحی گرد و بیضی‌تر شارژر جدید کنار می‌گذارد. نکته جالب این است که پورت USB-C در پایین شارژر قرار دارد که غیرعادی است زیرا اکثر شارژرها آن را در بالای خود دارند.

تصاویر فاش‌شده نسخه اروپایی شارژر را نشان می‌دهند، اما انتظار می‌رود مدل آمریکایی با پریزهای مخصوص نیز در راه باشد.


شارژر 45 واتی جدید گوگل

درحالی‌که گوگل پیش از این یک شارژر 45 واتی USB-C را با پیکسل بوک خود عرضه کرده بود، شارژر آینده به‌طور قابل‌توجهی کوچکتر است و طراحی دلپذیرتری دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد این شارژر کوچکتر از شارژر 30 واتی فعلی این شرکت است.

این افشاگری درکنار گزارش‌هایی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد Pixel 9 Pro XL می‌تواند در عرض 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ شود. این نشان می‌دهد که این گوشی از سرعت شارژ سریع‌تری نسبت‌به 30 وات فعلی پشتیبانی می‌کند و نیاز به شارژر قوی‌تر را توضیح می‌دهد.

درحالی‌که جزئیات قیمت این شارژر هنوز مشخص نشده است، شارژر 30 واتی فعلی گوگل با قیمت 25 دلار به‌فروش می‌رسد. با توجه به توان خروجی بالاتر، می‌توان انتظار افزایش قیمت جزئی را برای نسخه 45 واتی داشت. ما احتمالاً در رویداد 13 آگوست گوگل تأییدی در مورد قیمت و ویژگی‌های دقیق این لوازم جانبی خواهیم داشت.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند برای شارژر جدید هزینه اضافی نکنند، لازم به ذکر است که دستگاه‌های سری پیکسل 9 از شارژ Power Delivery (PD) پشتیبانی می‌کنند. این بدان معناست که می‌توانید از هر شارژر PD موجودی که برای شارژ گوشی دارید، استفاده کنید، بنابراین لزوماً نیازی به خرید شارژر جدید 45 واتی ندارید.

نظر شما درباره شارژر جدید 45 واتی گوگل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره